Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin yliopistossa psykologiaa opiskelevat:

Vierailija
03.12.2010 |

Monennellako yrittämällä pääsit sisään? Kuinka paljon vaati ponnisteluja? Onko opiskelu vastannut odotuksiasi - kadutko valitsemaasi alaa? Jos olet perheellinen, kuvailisitko opintojen ja perhe-elämän yhteensovittamista.

Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveita herätti,

Ap

Vierailija
2/3 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, kun tuolla yliopisto-opiskelijoiden gallupketjussa oli muutama psykan opiskelija, että olisin saanut täällä keskustelua aikaan mutta taitaa olla hyvin pieni edustus heitä AV-mammoissa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kerran heti ylppäreiden perään, eli en lukenut kovinkaan paljon. 2. kerralla luin 6kk, jäin 2. varasijalle. 3. kerralla kirkkaasti sisään, luin taas noin 6kk ajan (tein samalla perusopintoja psykasta avoimessa).

Olen tykännyt tosi paljon ja en ole katunut alaa koskaan. Nyt olen ollut äitiyslomilla ja hoitovapailla viimeiset vuodet, gradu vielä roikkuu. Ekan vuoden, tai pari on ehkä helpointa tehdä täyspäiväisenä opintojaa, mutta siitä eteenpäin voi ihan hyvin tenttiä suuriakin kokonaisuuksia. Mahdollista siis kotoa opiskelukin, kunhan nyt joskus pääsee pariksi tunniksi luennoille karkaamaan.

Työllisyys hyvä. Näin ei-valmistuneenakin minulle olisi useita työpaikkoja (määräaikaisia sijaisuuksia, tietty) tiedossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä