Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka heikko itsetunto täytyy olla naisella jolla

Vierailija
03.12.2010 |

on A tai B kuppikoon rinnat ja itkee niiden pienuutta?? turhautunut kotiäiti jota mies elättää? ja elatus rinnoista kiinni??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehetkään tykkää jos niillä on tavallista pienempi penis.

Vierailija
2/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistan aina, miten Stokkan myyjä ivallisesti lausahti, että "voi, ei meiltä löydy niin pieniä kokoja, ehkä tuolta nuorisopuolelta", kun olin etsimässä hääpukuuni sopivia rintaliivejä. Onneksi oma itsetuntoni oli kohdillaan, muuten varmaan olisinkin puhjennut itkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huonoa itsetuntoa jos haluaa näyttää hyvältä?

Vierailija
4/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä vaikka mitä vempaimia keksitty.

Vierailija
5/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä vaikka mitä vempaimia keksitty.

tukiliivit alasti auta. Ja pienet rinnat ei ole minusta kauniit vaikka ei roikkuisikaan, kuten itselläni.

Vierailija
6/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei minua haittaisi jos olisivat vähän isommat. varsinkin kun olen muutenkin vähän pyöreä niin en ole sopusuhtaisen näköinen kun rinnat pienet. harmi että tämä ylimääräinen kerty lantiolle eikä tisseihin.

Vierailija
7/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muuta väittää niin mies mäkeen.

Vierailija
8/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muuta väittää niin mies mäkeen.

sen oman miehen pitäisi väittää että toinen on kaunis jos se ei ole, sen enempää kuin muidenkaan ihmisten? Kai sitä nyt itse tietää onko oikeasti maailman kaunein jos vaikka mies sellaista väittäisikin.

Vierailija
9/9 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kasvanut siihen, että pitää koko ajan kontrolloida, ei kelpaa ja on ruma. Kehonkuva vääristyy.

Äitini mäkätti aina, miten läski olen, miten iso perse mulla on, miten mun pitää laihduttaa. Pienet tissitkin mulla on. Olin silloin 165 cm ja 55 kg. Ihan kamala läski en ainakaan ollut, tissitkin varmaan oli ihan normaalinkokoiset 15v tytölle.

Äitini kyllä piti tota itsensäkin suhteen, jatkuva huuto omista "läskeistään" vaikka oli lähes luurankomaisen laiha. Ei syönyt muuta kuin vähän salaattia ja muutaman ruisleivän viipaleen viikossa, ehkä yhden paistetun kananmunan joskus, joi vaan pannukaupalla mustaa kahvia.

Pitää sitä vieläkin, vaikka on jo yli 60v. Sen mielestä on jotenkin erityisen hienoa, jos ihminen ei syö ollenkaan lämmintä ruokaa. Mainostaa sitä aina, että hän ei syö ja inhoaa ruokaa.

Tosin, hän ahmii aivan valtavat nmäärät nykyään karkkeja ja muitakin makeita. Eikä ole enää niin laiha kuin ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän