Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vinkkaat miehellesi että hän osaa ostaa oikeanlaisen joululahjan?

Vierailija
03.12.2010 |

Olen monesti "vinkannut" eli sanonut että toivoisin jotain koruja mieheltä. Mutta viesti ei ole mennyt perille, koska saan aina ihan typeriä lahjoja. Kuten capuccinokeittimen...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne lapsetkin tekee

Vierailija
2/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuokohan joulupukki minulle tänä vuonna Volvon äärivalot?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoista kirjoitan nimet ja kirjailijat listaan... Ihan siis suoria vihjeitä.

Jos mulle joku sanoisi toivovansa jonkun korun, olisin ihan ulalla. Kultaa, hopeaa, jotain muuta... Sormeen, kaulaan, korviin, ranteisiin... Liian epämääräistä, mies pelkää, että ostaa kuitenkin "vääränlaisen" korun, mikä olisi pahemi virhe kuin tuo keitin.

Vierailija
4/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kirjoitettu toiseillemme kuin joulupukille sähköpostiviestejä.

Vierailija
5/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vinkkejä, kiertelyjä, kaarteluja ja vihjeitä. Miehet kun ei sellaista ymmärrä. Jos jotaikin tiettyä toivot, kerrot tarkkaan millaisen ja mistä sen saa. Sama on jos haluaa miehen tekevän jotakin esim. kotitöitä tai lastenhoidossa. Sanokaa vaan suoraan!

Ja kyllä ne silti rakastaa, vaikka eivät osaakaan lukea teidän vihjailuja!

Vierailija
6/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä tiedoilla on suuret mahikset osua nappiin.

Vierailija
7/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi tulla ylläreitä listan ulkopuoleltakin. Yleensä ihan onnistuineita =)

Vierailija
8/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hän pääsee osoittamaan asiantuntemustaan. Vahdin vieressä, kun hän maksaa.

Vierailija
9/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sanon suoraan mitä haluan. NIin meillä on tapana puolin ja toisin.

Vierailija
10/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna taisin kirjoittaa kauppalappuun suurin kirjaimin: Valkoinen amaryllis (ei punaista!) Sillä kertaa osui ;)

Vierailija
11/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan miehelle toivelistan (=ostoslistan) eli siinä on minun toiveet hintoineen ja ostopaikkoineen. Mies on maailman surkein lahjojen ostaja joten mitkään vihjailut ei todellakaan tehoaisi!

Vierailija
12/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin että joulupukille ja olen ollut kiltti. Ja annoin lapun miehelle. Varmasti tulee mitä haluan. Koruja en halua. Mies osti jo seurustelun alkuaikoina täydelliset korut joita käytän aina.

Vierailija
13/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on keittiön kaapin ovessa jonkin aikaa ja siihen saa kaikki perheenjäsenet kirjoittaa toivomuksia. Toivon että mies lukee sitä.

Vierailija
14/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerron sitten mitä osti mulle lahjaksi. Meillä ei ainakaan mitkään vihjailut auta eikä välttämättä edes suora puhe. Tai ehkä sitten jos pystyn ihan tarkkaan sanomaan mitä haluan ja mistä sellaisen voi ostaa, niin saattaisi onnistua. Onhan tuo itse ostaminen tylsää, mutta jos jonkun lahjan haluan, niin pitää sitten näin toimia. :)

Vierailija
15/15 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollaan kumpikin kirjoitettu joulupukille... Ongelma kun on siinä että en tiedä mitä ostaisin miehelle kun en jaksa tutustua erikoisautojen maailmaan ja mitä mies voisi seuravaksi tarvita (joskus kyllä olen soittatnut miehen kavereille ja kysynyt niiltä). Eikä mies halua juuri mitään. Enkä minä halua/tarvitse juuri mitään.

Joskus olen myös ostanut esim. kirjan itse ja laittanut sen miehen vaatehyllylle ja sitten vaan muistuttanut esim. äitienpäivän aattona että musita paketoida se lasten kanssa minua varten. Saan mitä haluan ja lapset saavat hyvän mielen kun saavat antaa äidille lahjan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi