Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva varhain kävelemään-ylpeydenaihe?

Vierailija
02.12.2010 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty aina merkki siitä, että vauva kehittyy hyvin = vanhemmat ovat ylpeitä/helpottuneita/iloisia jne. Ja ehkä moni ei vielä odota sitä alle 1 vuotiaalta ja on siksi myös vähän yllättynyt. Ei sillä kannata ylpeillä tai leuhkia ulkopuolisille, mutta kyllä meillä on fiilistelty perheen kesken. Ja myös, kun tapahtuu ihan normaalisti hiukka myöhemmin. Tavallaan olin myös iloinen, kun toinen lapsi käveli 10kk, koska se mielestäni helpottaa elämää. Kaveri viihtyi paremmin, eikä äidin tarvinnut enää kantaa lasta niin paljon. Ja lokakuussa syntyneellä oli myös helpompi talvi edessä, kun ehti jo syksyllä harjoitella kävelyä. Ja oma poika oli isokokoinen, joten eivät muut kovasti ihmetelleet. Tutun poika lähti 9kk kävelemään, oli kovin pieni ja sito. Tutti suussa näytti aivan kävelevältä pikkuvauvalta;)

Vierailija
2/11 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ja pitää olla ylpeä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli juntti ja mies.

Huvittava ylpeydenaihe.

Vierailija
4/11 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka 9kk autuaalla innolla hytkyttää itseään musiikin tahtiin ilman tukea. Liikutus ja ylpeys siitä että minun ihana lapsi osaa tehdä noin.

Vierailija
5/11 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunko? Onnea!

Vierailija
6/11 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla molemmat oppi alle 1-vuotiaina, niin kuin minäkin opin eli ovat tulleet äitiinsä. Hyvä me!

Vierailija
7/11 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe tuli kaukana jäljessä.

Vierailija
8/11 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terve aikuinen (= kykenevä tekemään työtä ja rakastamaan ) on ylpeä lapsestaan oppi lapsi kävelemään aikaisin, keskimääräisesti tai myöhään.

Tämä koskee myös kaikkia muitakin lapsen terveeseen elämään kuuluvia taitoja (tupakanpolton tai näpistyksen oppimisesta ei kuulu olla ylpeä)

Vierailija
9/11 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva oppi kävelemään 8 kuukautisena ja tottakai olen ylpeä siitä, ihan niinkuin kaikesta muustakin mitä mun vauva oppi : )

Vierailija
10/11 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuli silti ahdistunut ja onneton ihminen.

Vierailija
11/11 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoinen alkoi kävellä 10 kk:n iässä. =) Miksen olisi ollut? Onhan tuo mun lapseni ja varmasti olisin ollut ylpeä, vaikka olisi myöhemminkin alkanut kävelemään. Mutta kyllä sitä tykkään edellen "mainostaa" mutta silti kyllä vähän toivon, ettei tämä toinen lähtisi ihan niin aikaisin. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän