Lue keskustelun säännöt.
Onkohan se NASAn paljastus se mitä iltalehden sivuilla lukee? Moniko teistä katsoo
02.12.2010 |
sen nettilähetyksen? Oma englanninkieli on niin ruosteessa, ettei minua hyödytä katsoa ko. lähetystä.
Voin varmaan luottaa av-palstaan, tänne varmaan päivitetään heti "kuumat uutiset" lähetystä katsovien taholta, jos jotain hurjaa ilmenee?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
se iltalehden sivulla lukeva on jonkun brittilehden epäilys, ei se nasan oma kirjottama juttu!