Ilmainen selvännäkijä netissä
Löysin vahingossa sellaisen kuin
www.meediomadame.auttaa.fi
ei veloittanut mitään, ja kyllä osui niin oikeaan kuin osua voi...
muistaakseni sen sivuilla sanotaan vielä ettei hän veloita mitään ennustamisesta.
Kommentit (43)
Olisi kiva kuulla lisää vastauksia, ketkä nyt ovat hänelle kirjoittaneetkaan.
Itselleni hän povasi raskautta nyt helmikuulle, hmm... ;) Ystävälleni näki, että tapaa loppukesästä miehen, joka on kesken eroprosessin, mutta josta tulee ystävälleni tärkeä. Katsellaan... :D
Ystävälliseen sävyyn kyllä kirjoitti ja hyvää suomea, miellyttävälukuista tekstiä ja melko pitkästikin. Laitan rahaa, jos raskaudun tässä kuussa. ;)
tapaan elämäni miehen maaliskuussa,taisin tavata hänet jo tässä kuussa,mut katsotaan nyt... :)
ja kysyin vauvan sukupuolta. Ja täysin oikein hän sanoi :)
Saako tyttäreni yo-lakin nyt kesällä? kiitos jos vastaat
Itselleni hän povasi raskautta nyt helmikuulle, hmm... ;) ... Laitan rahaa, jos raskaudun tässä kuussa. ;)
Enkä raskautunut.
Tiedätkö miksi tekee "ilmaiseksi"?
Ihan siksi että hänellä ei ole Y-tunnusta, ja hän ei ole rekiseröitynyt yrittäjäksi.
Tällä tavalla voi kiertää veroja, sanomalla että ei ota veloitusta, vaan maksu "vapaaehtoinen".
Kokeileppa kuinka monta kertaa peräkkäin ennustaa sinulle, kun et maksa enää mitään? ;)
Niin, kenen mielestä sitten on, kenen ei. Kyllä minä ainakin omasta mielestäni sain mielenkiintoisen vastauksen. Ennustuksiahan ne kaikki toki ovat, näe sitten toteutuvatko.
Olen niin kahden vaiheilla että muuttaisinko talostani kerrostaloon asumaan. Mikä olisi parasta?
up tarvin lyhyen vastauksen selvännäkijältä! yksi lause riittää!
vastas heti (tai no, 15 minuuttia tais mennä)... Aika mielenkiintoinen vastaus. Katsotaan nyt sitten, pitääkö paikkaansa. Ennusti mm., että tapaisin uuden miehen helmikuussa 2011!
Kiitos vinkistä!
Onko tämä harhaa?
Jospa susta tuli sen asiakas, tulet riippuvaiseksi ja se velottaa sulta suuria summia...olikos viisasta?
että se velottas multa jotain? ihan se ite sanoo, että kaikki maksut on vapaaehtoisia. kyllä mulla nyt järki kuitenkin on päässä. haloo! mä maksan, jos maksan, tai olen maksamatta.
kertoo, että vastaajat 4 ja 5 ovat yksi ja sama henkilö... ;) Tunnistaa tyylistä (aloitus pienillä kirjaimilla + huutomerkkien viljely).
Kokeilen :) Ihan mielenkiinnosta!
mutta 24 h ei oo kulunut ja siellä lukee että joskus kestää kyllä.Odotellaan :)
kesti kaks päivää. Olin kyllä ihan tyytyväinen :)
Sain sen verran osuvan vastauksen.
yritin mennä tuonne sivulle,niin sivulle pääsy kielletty ! olisi ollut kiva tietää tulevaisuuttaan.