No nyt on kyllä Madonna mennyt huonon näköiseksi:
http://www.iltalehti.fi/terveys/2010113012788808_tr.shtml
Mitä nyt on tapahtunut?
Kommentit (10)
Muuten ihan hyvännäköinen plastiikkakirurgin avustama viisikymppinen.
minustakin näyttää, että botoxia on naamaan vedetty, ehkäpä kauneusleikkauksiakin ja siihen vielä ihan hirvee meikki.
Miksiköhän hänellä on niin suuri tarve näyttää nuorelta ja timmiltä vaikka on ihan kaunis muuutenkin.
Tulee vähän jo hänen kamunsa Jacksonin Michael mieleen. Yhdysvalloissahan on kirjoiteltu, että Madonna vähän flippaa, tiedä sitten näitä hömppäjuttuja. Mut kuva on karmea eikä ainut viime vuosilta.
minustakin näyttää, että botoxia on naamaan vedetty, ehkäpä kauneusleikkauksiakin ja siihen vielä ihan hirvee meikki.
Miksiköhän hänellä on niin suuri tarve näyttää nuorelta ja timmiltä vaikka on ihan kaunis muuutenkin.
Tulee vähän jo hänen kamunsa Jacksonin Michael mieleen. Yhdysvalloissahan on kirjoiteltu, että Madonna vähän flippaa, tiedä sitten näitä hömppäjuttuja. Mut kuva on karmea eikä ainut viime vuosilta.
Muuten olen aivan samaa mieltä.
Minusta naamasta ei näy niinkään botox kuin täyteaineet. Täytettä on laitettu poskiin, huuliin ja ehkä leukaankin. Kaunis nainen silti, mutta kiinnostavampaa olisi ollut nähdä kauniin ja terveen naisen luonnollinen vanheneminen.
Jos tuo vuoden 2010 lehtijutun kuvakooste on huonon näköisestä naisesta, saisi täällä Suomessa kulkea suurin osa ihmisistä säkki päässäänsä. Vitsit mikä rupikonnamummo tosiaan onkin...
Päässääänsääsä... ei jumankauta joko kone tai minä joutaa viimeiseen kilometrihuoltoon ennen loppusijoitusta!
Kyllä se Madonnakin vanhenee, vaikka taitaa tosin hänkin olla käynyt kiristämässä naamaansa. Mutta mun mielestä oikein hyvännäköinen nainen!