Meidän IVF-hoito peruttiin! :-( :-( :-(
Oltiin miehen kanssa aamulla suunnittelukäynnillä IVF:ää varten. Hoito piti aloittaa ensi kierrosta. Lääkäri kuitenkin sanoi että nyt otetaan aikalisä joulun yli ja katsotaan miten tuo lintuinfluenssatilanne kehittyy.
Arvatkaapa onko kivaa kun on ensin odottanut 14kk hoitoon pääsemistä? :-(
Kommentit (26)
Missä näin sanottiin? Nyt kyllä lähti tämäkin mamma selvittämään mistä sitä Tamifluta saa. :-(
Mites nyt suu pannaan? Turhaa hysteriaa joo. On sitten varmaan lääkäreihinkin tarttunut jo.....
Miten voitte olla noin lapsellisia? Mielestäni tuo lääkäri oli vain ja ainoastaan järkevä ja vastuullinen kun teki tuollaisen päätöksen.
Mutta silti, pahoittelut ap:lle. Ei ole varmaan kiva tilanne ollenkaan. :-/
Ei minulla ole tietoa lintuinfluenssasta sen enempää kuin muillakaan. En minä osaa siihen sanoa mitään. Ei minulla ole siihen omaa kantaa.
Ainoa jonka tiedän on että meille on toivottu lasta jo 3v ja nyt piti vihdoin päästä tositoimiin. Ja nyt sitten joku lääkäri ei suostukaan viemään hoitojamme eteenpäin kun pelkää lintuinfluenssaa.
:-( :-( :-(
Älkää nyt hyvät ihmiset olko noin lapsellisia. Tuollainen taudin kehittyminen kestää jso edes ikinä tulee. Älkääkä nyt ainakaan uskoko tähän tarinaan jonka tämä ap tänne on satuillut.
Onneks meillä isäntä järkkäs jo tutun lääkärin kautta Tamifluta. Njäh njäh.
Siinäpä sitten muut ootte kun tauti iskee päälle kunnolla. Ai että hysteriaako?
Voihan olla että saat sen lintutaudin ja kuolet ekojen joukossa pois. Paha saa nimittäin aina palkkansa. Kjäh Kjäh!!
Se ei välttämättä auta teitä yhtään (eikä meitäkään, nimittäin meilläkin sitä jo kaapissa) jos pandemia tulee. Eikö yhtään pelota, että tuollainen ilkeily voi vielä kolahtaa omaan nilkkaan?
Olisit kysynyt, miten lintuinfluenssa liittyy sinun IVF-hoitoosi jne ennekuin tulet tänne palstalle heittämään tuollaisen irtonaisen lauseen!
Ihanko oikeasti joku uskoi tällaiseen? Oletteko te ihan pölhöjä? Meillä oli työpaikalla veto päällä uskoisiko joku tällaiseen. Minä sanoin ei mutta työkaveri väitti että joku nyt aina uskoo näihin. No pitänee maksaa ne pullakahvit iltapäivällä.
ap
Hienoa että paljastui taas se kuinka helposti tällä palstalla ihmiset ottavat todesta IHAN KAIKEN mitä kirjoitetaan.
Virkistävää. ;-)
Ei ole ainakaan maanlaajuinen " varotoimi" tällä hetkellä, joten taisit nyt vähän narrata...
pitää kiusata noin? Kiitos, että edes tulit kertomaan provoilleesi. Olisi ollut vielä inhottavampaa jättää asia auki.
Niin, ja itsekin lapsettomuushoidoissa käyvänä pidän pilailuasi todella mauttomana. Toivottavasti aikuistut(te).
Vierailija:
Haloo, ap, tsekkaahan viestit uudestaan moniko uskoi... Hohhoijaaaaa.......
Lupasin työkaverille pullakahvit jos edes yksikin uskoo. En nimittäin itse uskonut että tällainen voi mennä kenellekään läpi.
ap
Vierailija:
pitää kiusata noin? Kiitos, että edes tulit kertomaan provoilleesi. Olisi ollut vielä inhottavampaa jättää asia auki.Niin, ja itsekin lapsettomuushoidoissa käyvänä pidän pilailuasi todella mauttomana. Toivottavasti aikuistut(te).
Työkaverini on lapsettomuushoidoissa joten sitä kautta aihe keksittiin. Pahoittelen mauttomuutta. Itse en vaan voinut kyllä uskoa että kukaan uskoisi tätä. En sitten koskaan.
esittää PAHOITTELUT sellaisille henkilöille, jotka tulevat kertomaan jostain kohdalleen sattuneesta ikävästä tapauksesta, enkä läheskään aina edes mieti, olisiko mahdollisesti provo tai trolli. Ajattelen, että en köyhdy siitä yhtään, jos osoitan hieman empatiaa.
MUKA TÄÄLLÄ VAAN PANIKOIDAAN TURHAAN. HEI HALOO, IHAN OIKEASTI ON VAKAVASTA ASIASTA KYSE!