"Mä oon itse kokenut sen!" ettei saanut ruotsinkielistä palvelua lääkäriltä -->
JA SEN JÄLKEEN SANOI, ETTÄ HÄN ON TÄYSIN SUOMENKIELINEN JA ON VAAN RUOTSINKIELISTYNYT.
Hänhän siis sai palvelua äidinkielellään!
Tää blondi nainen joka syvästi masentui ja joutui hoitoon.
Kommentit (7)
Ei saanut hoitoa äidinkielellään eli suomeksi, koska lääkärinä oli venäjän kieltä puhunut.
venäläisiä ja itänblokin maistahan ne tk-asemalla on varmaan jo suurin osa.
joka ei osannut suomea eikä ruotsia ja hän joutui sen takia kalliilla rahalla menemään yksityiselle psykiatrille.
Pääkaupunkiseudulla on yleinen ongelma että on kielipuolia maahanmuuttaja lääkereitä julkisessa terveydenhuollossa eli sama ongelma koskee monia suomenkielisiäkin henkilöitä, vaikka kyseinen rouva näki ongelman vain ruotsinkielisten ongelmana.
se antoi nimenomaan kolme esimerkkiä tilanteista, joissa ruotsinkielinen ei saanut palvelua.
Yksi niistä oli hän itse, kun sattui olemaan venäläinen lääkäri, joka ei voinut häntä auttaa ja meni kovalla rahalla sitten yksityiselle.
Tähän totesi toisesta leiristä joku, että eihän sieltä saa palvelua enää suomeksikaan.
se antoi nimenomaan kolme esimerkkiä tilanteista, joissa ruotsinkielinen ei saanut palvelua.
Yksi niistä oli hän itse, kun sattui olemaan venäläinen lääkäri, joka ei voinut häntä auttaa ja meni kovalla rahalla sitten yksityiselle.
Tähän totesi toisesta leiristä joku, että eihän sieltä saa palvelua enää suomeksikaan.
Päivi Storgård on näitä wanna-be-suomenruotsalaisia, että huh huijaa.
Olen itse suomenruotsalainen, muuten, enkä todellakaan kannata pakkoruotsia.