Kauan pitää odottaa huutisyhteydenottoa? Ei vastaa mailiin eikä tekstariin.
Huuto mennyt kiinni vasta 2vrk sitten, mutta kiskmittää, kun itse haluan hoitaa tällaiset jutut nopeasti sekä ostajana että maksajana.
Olen siis itse ollut yhteydessä automaattiviestillä, sen jälkeen varmistusviestillä (saithan automaattiviestin) ja nyt päivällä vielä tekstarilla.
Mihinkään ei tule vastausta.
Tekis mieli laittaa aamulla, että hyviin tapoihin kuuluu vastata (huom, kysyin maksuaikataulua, en edes vaatinut suoritusta) ja jollei vastaa seur 24h kuluessa, myyn tuotteen seuraavalle huutajalle.
Tästähän joudun toki maksamaan itse 2e tunnistautumisesta, että pääsen käyttämään ysityisviestejä.
Kommentit (3)
voi olla vaikka mitä elämässään (kännykkä rikki, reissu, sairaustapaus, kriisi). Kyllä se viikko kannattaa odottaa, ellet erikseen ole maininnut että tuote pitää noutaa/maksaa heti huudon päädyttyä.
Antaa nipon kuvan myyjästä, jos on kahden päivän päästä jo kärttämässä maksua.
en mä mitään maksua kärtä vaan haluan saattaa kaupan loppuun ja lähettää tuotteen, jonka hän on ostanut!
Ei kaupankassallekaan jäädä pykimään saatana!
Huom. Tekstariin vastaamatta jättäminen, joka on hyvin ystävällinen ja päättyy kysymysmerkkiin, on yksinkertaisesti epäkohteliasta.
Lue huutiksen ohjeet-