Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun työhakemus pitää toimittaa sähköpostina, niin

Vierailija
30.11.2010 |

laitanko siis liitteenä hakemuksen ja CV:n, vai hakemuksen viestiosiona ja vain CV:n liitteenä?

Viksummat, valaiskaa, kiitos.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt ihmetellä.

Vierailija
2/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ennen ollut sähköposteja *huokaa mummona*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen tehnyt hakemuksesta ja CV:stä yhden PDF:n ja laittanut liitetiedostoksi. Itse viestissä sitten vain lyhyesti, että liittenä työhakemus siihen ja siihen tehtävään liitteineen yhtenä tiedostona tjsp.

Vierailija
4/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse en tosiaan tiedä, onko tähän olemassa jokin käytäntö (liitteenä kaikki/vain cv tms.) mutta ei vissiin ole.

Ap *edelleen mummona*

Vierailija
5/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ties vaikka hakisit samaa paikka kuin mä! Nyt on paha lama, pitää ajatella ensin itseään.

Vierailija
6/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, piti sanomani. :)

(Ja parempi vissiin jättää hakemusten rustailu virkeämmälle päivälle. :=)

Vierailija
7/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemuksen ja CV:n, viestiosioon sitten tosiaan tuollainen lyhyt saate, kuten joku jo mainitsikin

Vierailija
8/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ties vaikka hakisit samaa paikka kuin mä!

ap

Vierailija
9/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemuksen ja CV:n, viestiosioon sitten tosiaan tuollainen lyhyt saate, kuten joku jo mainitsikin

ap

*kiittää ja kumartaa*

Vierailija
10/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, piti sanomani. :)

(Ja parempi vissiin jättää hakemusten rustailu virkeämmälle päivälle. :=)

Joo. Mutta en usko, että sillä on oikeasti mitään merkitystä, onko yksi vai kaksi tiedostoa tai onko hakemus jo itse viestissä. Ajattelen vaan, että yksi PDF olisi helpoin sille, joka käsittelee hakemuksia. Siis helppo käsitellä, välittää toiselle henkilölle, tulostaa, arkistoida jne.

Ne työpaikat, jotka pilkkua viilaavat hakemuksen muodosta, tuskin pyytävät niitä sähköpostilla (esim. valtio ja kunnat).

Vierailija
11/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin, onko 2 liitettä parempi siksi, että jos hakemuksen perusteella ei kiinnosta, ei liitettä tarvi edes silmäillä. Jos taas kiinnostaa, niin samalla liitteen tulostaa.

Tai en minä tiedä. Kahtena liitteenä jokatapauksessa aion laittaa. Tuskin ne tosiaan niiiiin muotoseikkojen päälle noissa paikoissa ole.

Vierailija
12/12 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista versiota näkee, mutta sen perusteella ei karsita ketään (jos vaan muuten vaikuttaa fiksulta).

Liitteet mieluiten PDF-muodossa (ne saa aina tulostettua ilman ongelmia) ja ehdottomasti omat yhteystiedot mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan