Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on suloisimmillaan kun...

30.11.2010 |

Tänään jotenkin poika oli oikein ekstrahellyyttävä. Kiitin häntä avusta, kun hän pilkkoi salaattiainekset. Sanoin, että se oli iso apu, kun mulla oli kädet täynnä työtä hellalla olevissa ruoissa.

Poika katseli varpaitaan, kipristeli niitä. Hymyili ujosti ja oli ihan punastunut. "Ole hyvä... On kiva tehdä hommia!"

Voih!

Milloin sinun lapsesi on suloisimmillaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseli varpaitaan, kipristeli niitä. Hymyili ujosti ja oli ihan punastunut

Miksi ihmeessä lapsesi ujostelee ja punastelee seurassasi??????

Vierailija
2/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katseli varpaitaan, kipristeli niitä. Hymyili ujosti ja oli ihan punastunut

Miksi ihmeessä lapsesi ujostelee ja punastelee seurassasi??????

Vaikka meillä kehutaan lasta aika useinkin, kyllä poika vetää hämilleen varsinkin silloin kun on saanut tehdä jotakin uutta juttua josta tulee kehut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kai pitänyt arvata, että tuohonkin joku tarttuu.

En tiedä miksi lastani ujostuttaa ja punastuttaa kun häntä kehutaan ja kiitetään. Sitä tehdään kuitenkin usein.

Kun kiitos -tilanne on nopea "Antaisitko ketsupin? Kiitos!", niin tuollaista ei tapahdu.

Mutta nyt kun oikein katsoin häntä, halasin ja kiitin avusta, niin tuli tuollaista ujomaisuutta.

Tunnistan itsessäni saman piirteen kun töissä esim. pomo vuolaasti kehuu. Punastun ja ujostun.

Vierailija
4/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että omat lapset on suloisimpia kun ne nukkuu. Onhan ne muutenkin tietysti suloisia, mutta noin pienet lapset on musta niiiiiiin ihanan näköisiä, kun nukkuvat. Voisin istua vieressä vaikka kuinka kauan tuijottamassa nukkuvaa taaperoa ja vauvaa. =)

Vierailija
5/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä oli huutanut pari tuntia kunnes rauhoittui viereeni ja siinä puoliunessa hierottiin neniä yhteen ja vauvalta pääsi naurunhyrähdys ennenkuin nukahti. Silloin mietin että miten se voikin olla noin ihana ja suloinen ja rakas. Ja hetki sitten olin ollut ihan valmis jättämään koko kersan parvekkeelle yöksi... :)

Vierailija
6/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein: mittä on etutolmi mittä on etutolmi täällähän minä täällähän minä.

Ja sitten kun makaan rättipuhki poikki sohvalla illalla niin lapsi tulee silitteleen ja sanoo että tä oot toti ihana äiti!

Ja kun tekee jotain ja kehun niin on niin ylpeen näkönen ja yrittää olla niin isoa poikaa niin isoa poikaa. Ja toinen on vasta kohta 3v.

Vierailija
7/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän tyttö 2v on suloisimmillaan mm. silloin kun vakavana tapittaa suoraan silmiin ja saoo jotain hassua ihan tosissaan. Niin hellyttävää! Suloisin on myös silloin kun aamulla kapsahtaa kaulaan ja sanoo, "Huomenta! Rakas!" Voisiko ihanampaa herätystä olla! :)

Vierailija
8/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jotain niin herkkää ja kaunista että välillä meinaa ihan itkettää kun katselee.

t. 8

Vierailija
9/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen kanssa Master Chef-ohjelmaa.

Sipulin paloittelusta "Tällaista näytetään telkkarissa, lapsetkin näkee tällaista silppuamista, mä joudun kohta johonkin psykiatrille" (piiloutuu peiton alle)

Sitten laitettiin porkkanoita pataan hautumaan "voi ei, noikin keitetään elävältä! Noi on niin pieniä raukkoja"" (vääntelee käsiään dramaattisesti ja putoaa sohvalta lattialle)

Huomautin tässä vaiheessa, että montakohan kertaa olet syönyt porkkanoita, ihan raakana, elävältä ja julmasti ;)

"No ei sitä lasketa, katellaan nyt vaan tätä ohjelmaa"

Vierailija
10/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin nämä ovat extrahellyttäviä juttuja:

lapsi, kohta 4v. illalla antaa "sata" pusua peräkkäin ja sanoo, että rakastaa minua.

Aikaisin aamulla kömpii viereeni ja sanoo, että "olet äiti ihanan lämmin", ottaa kaulasta kiinni ja nukahtaa vielä vähäksi aikaa. :)

Vierailija
11/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö siinä uusi näyttelijätoivomme? :)

Vierailija
12/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein: mittä on etutolmi mittä on etutolmi täällähän minä täällähän minä. Ja sitten kun makaan rättipuhki poikki sohvalla illalla niin lapsi tulee silitteleen ja sanoo että tä oot toti ihana äiti! Ja kun tekee jotain ja kehun niin on niin ylpeen näkönen ja yrittää olla niin isoa poikaa niin isoa poikaa. Ja toinen on vasta kohta 3v.

Minulla on iltatähti 8kk. Ihania aikoja on vielä edessä!

Vierailija
13/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulin paloittelusta "Tällaista näytetään telkkarissa, lapsetkin näkee tällaista silppuamista, mä joudun kohta johonkin psykiatrille" (piiloutuu peiton alle)

Sitten laitettiin porkkanoita pataan hautumaan "voi ei, noikin keitetään elävältä! Noi on niin pieniä raukkoja"" (vääntelee käsiään dramaattisesti ja putoaa sohvalta lattialle)

Huomautin tässä vaiheessa, että montakohan kertaa olet syönyt porkkanoita, ihan raakana, elävältä ja julmasti ;)

Vierailija
14/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö siinä uusi näyttelijätoivomme? :)

Vierailija
17/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kyky menee ihan hukkaan! xD

Vierailija
18/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kyky menee ihan hukkaan! xD

Ehkä se muutaman vuoden kuluttua huomaa oman hassuutensa ja tajuaa perustaa jonkun oman Kummeli- ryhmän :D

Vierailija
19/19 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika kohta 3v on liikkis kun se tulee aamulla makuuhuoneesta silmät vielä unisena ja sanoo "teevetuloa" :D Nyt tosin oppi vasta sanomaan "huomenta", musta tuo tervetuloa oli oikeastaan parempi aamutoivotus... :D