Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen 3 lapsen äiti

Vierailija
30.11.2010 |

ja tällä hetkellä hoitovapaalla. Äitiyslomalla olen aina ollut muutakin kuin vain tissit joten meillä mieskin on päässyt onnekseen osallistumaan paljonkin vauvanhoitoon mun poissa ollessani ja silloinkin kun olen ollut kotona. Imetyksestäni huolimatta meillä vauva heti totutettu myös pulloon jotta ei tule ongelmia jos mun on ollut pakko olla pois kotoa. Mua huvittaa nää kommentit ettei äiti voi olla äiti ellei ole kotona päivystämässä 24h tissiensä kanssa :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustjust...

Vierailija
2/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissiriippuvaisia. Pari kertaa tuttavien joukossa ollut tilanne että äiti joutunut sairaalaan ja kotona mies ja lapsi tuskissaan kun ei kelpaa pullo ei sitten millään. Mä henkilökohtaisesti suosittelisin kaikille että lapsi totutettaisiin myös pulloruokintaan. Muutenkin se liiallinen tissiriippuvaisuus kostautuu yöllä kun äiti toimii pitkin yötä lussuttimena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toki olen omaan tapaani toimia enemmän kuin tyytyväinen mut sä saat ihan rauhassa olla ne tissit 24h jos haluat! ap

Vierailija
4/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkä kaikki vauvat ei huoli pulloa..

Vierailija
5/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huoli pulloa jos pienestä pitäen totutetaan siihen. Teitty on eri asia jos aletaan työntää sitä pulloa suuhun monen kuukauden jälkeen kuten monet tekevät. Vähän myöhäistä totuttaa vauvaa pulloon sitten enää pakkotilanteessa. Mun kaikki 3 lasta ovat sen huolineet vaikka kaksi heistä ollut täysimetyksellä 6kk saakka. Ap

Vierailija
6/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat siis polkaista käyntiin vanhan kunnon "tissit vs. pullo" -taistelun.

Vastauksia odotellessa...huoh.

Vierailija
7/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kolme lasta ja kaikille yritetty pulloa opettaa heti alusta alkaen, mutta silti vain yksi on sen vauva-aikana huolinut. Ja tuttia puolestaan ei yksikään lapsistani oppinut koskaan syömään, yli puolivuotiaana ei sitten enää edes yritettykään kun ei siihen mennessä olleet oppineet tutille.

Vierailija
8/8 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ainaki et viihdyt hyvin pois kotoota.

Mulla kaikki ollu pelkällä rinnalla, en ees oo yrittänyt opettaa pullolle.

Tänä päivänä kaikilla on niin kiire omaan aikaan, et unohdetaan vauva ajan olevan tosi lyhyt.