Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä anoppisi saa teiltä/mieheltäsi joululahjaksi?

Vierailija
30.11.2010 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti myös mun sukuni kanssa saadaan sovittua ettei osteta aikuisten kesken lahjoja.

Vierailija
2/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joulukukkana" viedään itse leivottua leipää tai kakkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva minustakin, ja uskoisin anopin tykkäävän, olen yleensä ainakin onnistunut valitsemaan anopille sopivia vaatteita, joita hän käyttää

Vierailija
4/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin lahjakorttia hierojalle/kosmetologille.

Vierailija
5/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan tiedä, kaikki ideat on tervetulleita. Anoppi lukee paljon, mutta ostaa itse niin paljon kirjoja, että mahdoton ostaa lahjaksi mitään. Mistään lahjakorteista ei pidä. ajattelin, että jos jotain tekisi itse, arvostaisi varmaan eniten.

Vierailija
6/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. näitä saanut:

-villashaali

-huivi

-koriste-esine (hänelle tärkeä aihe)

-laadukkaita suklaita kauniissa pakkauksessa

Vierailija
7/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ostella sen kummemmin lahjoja aikuisten kesken.

Vierailija
8/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tod näk jonkun Marimekon asun. Se pitää niistä ja niitä on varsin helppo ostaa. Minä valitsen ja mies maksaa.

Vierailija
9/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei enää liiku kotoa mihinkään, joten ei myöskään hanki itse herkkujaan. Eikä vaatteitaankaan. Hänellä on aika vähän nykyiseen, lepäilevään elämäntapaan sopivia vaatteita, kun ei ole koskaan ennen harrastanut oleilua. Aina oli siististi puettu kuin kaupungile lähdössä, kunnes dementia iski. Nyt ei enää pukeudu itse lainkaan.

Vierailija
10/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

digitaalisen valokuvakehyksen

Vierailija
11/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdyn vuosikalenterin :)

Vierailija
12/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pitäisi vielä antaa. En keksi.

Vierailija
13/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkkaamaan mattoja, saa sellaisen kylppäriin. Samalla teen myös säilytyskorin samoissa väreissä.

Vierailija
14/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

japanilaisen ruuan keittokirjan ja siihen liittyviä ruuanlaittovälineitä. On innostunut kokeileva kokki.

En muuten ymmärrä periaatetta, ettei aikuisille osteta lahjoja. Kyllä kai jokainen ilahtuu lahjasta iästä huolimatta. Ja minusta on ainakin tosi kiva miettiä lahjoja, jotka sopivat saajalleen. Tulee itselle hyvä mieli kun näkee että lahja on mieleinen.

Vierailija
15/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen innostunut kutomaan. Yleensä ostan vaatteita,koska meillä on samankaltainen maku,ja minusta on ihana ostaa anopille kauniita vaatteita joita en raski ostaa itselleni.

Vierailija
16/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ymmärrä periaatetta, ettei aikuisille osteta lahjoja. Kyllä kai jokainen ilahtuu lahjasta iästä huolimatta. Ja minusta on ainakin tosi kiva miettiä lahjoja, jotka sopivat saajalleen. Tulee itselle hyvä mieli kun näkee että lahja on mieleinen.

Heillä on lapsia ja lapsenlapsia paljon - 5 lasta puolisoineen, tänä vuonna 9 lastenlasta. Tahtovat kuitenkin ostaa lapsille "hyvät lahjat", joten sovittiin, että panostetaan mieluummin lasten lahjoihin kuin aikuisten. Nyt kaikki lastenlapset saavat isovanhemmilta legoja, videopelejä yms kalliimpia tavaroita - jos sama budjetti pitäisi vielä aikuisten lahjoihinkin riittää, niin lapset saisivat vähemmän. Meille vanhemmille on isompi ilo lasten riemusta kuin pyyhkeistä/yöpaidoista/astioista, joita takavuosina anoppilasta saimme.

Pienet "joulukukat" kuitenkin vaihdetaan, yleensä leivon heille jotain ja heiltä olemme saaneet esim. (työ)matkoilta tuotua viiniä/likööriä.

Vierailija
17/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koskaan tapana ostaa aikuisille mitään.

Vierailija
18/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koskaan tapana ostaa aikuisille mitään.

Samana vuonna kun lapsi täyttää 18? Ostatko aikuisille syntymäpäivä- tai häälahjaa?

Vierailija
19/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä jonkun kukan tai kynttilän tms.

Vierailija
20/24 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotain hyviä suklaakonvehteja.