Jos sinulla olisi 200 euroa käytettävissä kodinsisustukseen tms. kotiin liittyvään
niin mitä ostaisit kotiisi?
Nyt rahoja ei käytettäisi ruokaan, vaatteisiin tms. Vaan jotain kotiisi. Mitä ostaisit 200 eurolla?
Kommentit (15)
parvekelaatikot kevättä varten odottamaan, huonekasveja joka huoneeseen miten raha riittää, keittiöön verhot, maljakon, maalia että voisin maalata pari seinää kotona.
Kun veronpalautukset tulee.Niihin tosin menee yli 200e
Sellaisen Retretti-mallin. Olen himoinnut sellaista jo kaksi vuotta.
Olisi myös seinäkello jonk olen jo katsonut valmiiksi kunhan rahatilanne antaisi myöten
uudet lakanat, n. 60 e
kartellin kynttilänjalan, n. 60 e
vetimiä lipastoon, n. 50 e
sohvatyynyt, n. 30 e.
jos löytäisin sopivan antiikkiliikkeestä.
Jos en, niin jotain näistä:
tuolin oman työpöydän ääreen (ei työtuolia, vaan joku pieni ja sievä puutuoli)
uuden kattolampun makuuhuoneeseen
pienen vitriinikaapin pojan urheilupalkinnoille
valurautapadan
Himoitsemani tuolit tosin maksavat n. 10X enemmän... :-/
Tai sitten pöytäliina / kaitaliinoja uuteen ruokapöytään, niitä tuolla rahalla saisi.
-vetimet keittiöön
-keittiön kaakeleille pitäisi keksiä jotain
-antiikkilipasto
-vessaharja (joo-o, pitää ostaa uusi)
-mortteli
-uudet parvekelaatikot
-Bamix
-oikeita kynttilöitä joulukuuseen
-eteisen matto pitäisi uusia huoh...
Poislukien eteisen maton ja Bamixin, tai ehkä vain Bamixin, saan tuolla summalla, suunnilleen ainakin.
Mutta nämä on enemmän tai vähemmän välttämättömiä, jos ostaisin vain huvikseni jotain mitä en oikeastaan tarvitse niin ostaisin Modern Artin, Papen yhden valaisimen, kristallikruunun...mutta eipä 200 riitttäisikään :)
Ostan ennen joulua:
- kynttilöitä
- jouluvaloja
- sisustustyynyjä
- ehkä pöytäliina
Toivottavasti ei mene yli 200 euroa.
Verhoja ei tuolla rahalla vielä saisi eikä tuolinpäällisiä, jotka olisivat kiireellisin tarve. Sohvat pitäisi myös verhoiluttaa.
ja lapsi saa oman huoneen joten ostaisin sinne ainakin verhot ja maton ja varmaan jonkin hyllyn.
Uudet peitot ja tyynyt.
Tai
Uuden maton olohuoneeseen ja takkahuoneeseen
Kynttilöitä
Tai
Olen katsellut yhtä ihanaa senkkiä joten sen voisi sijoittaa siihen kassaan
Tai
Pieni litteä tv pojan huoneeseen
Tai
Uudet verhot, sisustustyynyt,vilttit yms.. Olohuoneeseen uutta vuotta vastaanottamaan.
Tai
Olen pitkään haaveillut sellaisesta kunnon löhötuolista olohuoneeseen, ovat toki kalliimpia mutta olisi hyvä alkuraha siihen :)
kaikki verhot, kaikki matot, kaikki irtolamput, sohvakalusto, ruokapöytä, pari lipastoa, koko lastenhuoneiden sisustus.
Mutta jos nyt pitäis valita juuri 200 eurolle käyttö, niin ottaisin ruokapöydän ylle valaisimen.
Uuden tv-tason olohuoneeseen ja jonkun uuden maton.
129 e.
Loput viherkasveihin.