On täällä ihme sakkia; ensin itketään viikkotolkulla kun on niin hellettä, että
terveys menee ja seuraavaksi ollaan sadisteja kun kouluun pitää mennä 30-asteen pakkasessa. Normaali elämä joltain ilmeisesti pahasti hukassa, kun kaikki on niin vaarallista ja kauheaa?
Kommentit (12)
ei ole koskaan kovia(tai hyvin harvoin kovia pakkasia) :)))
itse narisin helteestä mutta pakkasista en ole sanonut mitään. Nyt sanon: ihanaa kun on lunta ja talvi :)
syvältä perseestä kuin olla ja voi
samaten kovat pakkaset. -8 ja +28 asteen välillä elo olisi parhaimmillaan.
En sateesta, myrskystä, loskasta. Sen sijaan helteestä valitan.
Lunta satelee hiljalleen, aurinko paistaa, mittari näyttää -12, täydellistä!
Helteestä valitin. Oli vaan niin ahdistava ja heikko olo.
taas rakastin sitä hellettä, en valittanut kertaakaan. Näistä pakkasista en vaan tykkää kun paleltaa koko ajan vaikka mitä tekisin.
Kyllä niissä molemmissa ääripäissä alkaa ihmisen sietokyky olla koetuksella. Turha sitä on esittää polleaa. Ei ihminen määräänsä enempää kestä.
Helteestä valitin. Oli vaan niin ahdistava ja heikko olo.
mutta siitä tulee minulle tosi paha olo. Pyörryttää ja oksettaa, ei sitä kestä montaa viikkoa.
kohtuus huomioon ottaen. En tykännyt niistä viime kesän jatkuvista helteistä, alkuvuoden jatkuvista kovista pakkasista, muinoin oli niitä jatkuvia vesisateita, lumisateita jne.
Olen kaikki ruokainen, mutta välillä vaan meinaa kilahtaa kun samaa jatkuu viikkotolkulla:)
Helteeltä ei päässyt karkuun minnekkään! Sisällä oli kuumempi kuin ulkona, vauvamme (silloin muutaman kuukauden ikäinen) oli ihan tuskissaan. Minä imetin hiki otsalla melkein tunnin välein. Yöllä ei saanut tuskaltaan nukuttua. Pojalla ei juuri muuta voinut päällä pitää kuin vaippaa. Nyt pakkasella pääsee sentään sisälle pakoon! Täällä tarkenee, eikä nokkaansa tartte ulos tunkea!
tästä saakelin pakkasesta valitan ja aina vaan.