Miten muotoilisit työhakemukseen sen, että työhön tarvittava kokemus puuttuu,
Kommentit (5)
Vaikka on valmis pohja nenän edessä, niin en meinaa saada mitään kirjoitettua. Manasin täällä jo eilen illalla, kuinka työkkäri käskee hakemaan paikkaa, mihin ei ole edellytyksiä.
Olisi täysin eri asia laittaa hakemus paikkaan, mihin olisi kunnon mahdollisuudet.
edes sitä oppimismotivaatiota? Haet paikkaa vaan koska on pakko?
Eihän se sitten haittaa millainen hakemuksesta tulee...voit laittaa, että "Työkokemukseni ja koulutukseni ovat antaneet minulle eväitä selvitä erilaisissa työtehtävissä. Olen innokas ja motivoitunut oppimaan uutta." Taikka vastaavaa...tuollaista hölinää jokainen kirjoittaa hakemuksiin :D
Jos oikeasti haluat paikan, laitat tuohon vielä perusteluja, millä voit todistaa väitteesi. "..erilaisissa työtehtävissä, mikä näkyy siinä, että..." "..oppimaan uutta, kuten xx:sta käy ilmi." Sitten korostat vielä, kuinka kiinnostuksesi alaa kohtaan ja harrastuneisuutesi sillä auttaa sinua selviämään tehtävästä.
Ja tietenkin, jos haluat paikan, soitat sinne: "minkälaista kokemus- ja koulutustaustaa toivotte hakijoilta" tms.
edes sitä oppimismotivaatiota? Haet paikkaa vaan koska on pakko? Eihän se sitten haittaa millainen hakemuksesta tulee...voit laittaa, että "Työkokemukseni ja koulutukseni ovat antaneet minulle eväitä selvitä erilaisissa työtehtävissä. Olen innokas ja motivoitunut oppimaan uutta." Taikka vastaavaa...tuollaista hölinää jokainen kirjoittaa hakemuksiin :D Jos oikeasti haluat paikan, laitat tuohon vielä perusteluja, millä voit todistaa väitteesi. "..erilaisissa työtehtävissä, mikä näkyy siinä, että..." "..oppimaan uutta, kuten xx:sta käy ilmi." Sitten korostat vielä, kuinka kiinnostuksesi alaa kohtaan ja harrastuneisuutesi sillä auttaa sinua selviämään tehtävästä. Ja tietenkin, jos haluat paikan, soitat sinne: "minkälaista kokemus- ja koulutustaustaa toivotte hakijoilta" tms.
koska ilmoituksessa on selvästi laitettu, mitä he edellyttävät hakijalta.
Mutta tuosta sainkin pari hyvää vinkkiä hakemukseen Kiitoksia vinkeistä :)
että kokemusta ei ole!
Jos kyse on siitä, että uskot voivasi saada paikan ilman kokemusta, siis kokemus ei ole kelpoisuusehto, ja kokemattomuutesi näkyy selvästi cv:sta, sinun tulee tuoda motivaatio esiin hakemuskirjeessä.
Voit kirjoittaa suunnilleen samoilla sanoilla kuin viestissäsi, mutta korosta oppimismotivaatiota äläkä kokemuksen puutetta.