Olisitko mielissäsi Tarjoustalon lahjakortista?
Ihmetytti vähän kun heidän mainoksessa mainostettiin lahjakorttia - kuka antaa jollekulle lahjaksi lahjakortin Tarjoustaloon? Vähän outo valinta olisi minusta...
Kommentit (11)
voisin ostaa vaikka pesuaineita, muovilaatikoita, siivoustarvikkeita :) Äidiltäni olen saanut jouluisin paketin jossa pyykinpesujauhetta, asianpesuainetta, tiskirättejä yms. Niitä tarvitsee aina!! ja sitten kun omat aineet loppuu niin on kiva muistaa, että niitähän on tuolla kaapissa!!
saahan sieltä vaikka mitä nykyään.
että se olisi oikeastaan jo aika hauskaa, siis sellaisella hehheh-tavalla. Ainakin jos lahjakortti ei olisi kovin iso.
En itse kyllä ikimaailmassa ostaisi kenellekään Tarjoustalon lahjakorttia, ei tulisi mieleenkään.
jos lahjakortin jollekin antaisin. Vähän outo ajatus olisi antaa Tarjoustaloon. Mutta kyllä mä sieltä itelleni löytäisi pesuaineita, lasten leffoja, alushousuja tms. jos tuolliasen lahjakortin saisin.
mutta ehkä on myös niitä ihmisiä ketä ilahduttaa tarjoustalon / vapaavalinnan lahjakortti. Itse en haluaisi kyllä.. Enkä ostaisi kenellekään! Vähän sama kuin Bilteman lahjakortti :D
Onhan siellä vaikka mitä tavaraa, hyvin monipuolinen
Kyllä musta olisi hyvin kummallista antaa joululahjaksi myös vaikkapa Alepan lahjakortti, vaikka käynkin Alepassa ja koen tarvitsevani tuotteita joita Alepa myy.
Tai olisi kummallista saada joululahjaksi tamponeja ja vessapaperia, vaikka kumpiakin ihan aidosti tarvitsen.
Mikä siinä nyt niin ihmeellistä on? Onhan siellä vaikka mitä tavaraa, hyvin monipuolinen
Ihan samaa tavaraa siellä Tarjoustalossakin on. Esillepano nyt on vaan vähän erilainen
mutta eiköhän sieltäkin löytyisi ostettavaa, jotain peruskamaa kuten kumisaappaita lapselle, piirustuslehtiöitä, hammastahnaa jne.
OSa on samaa, tai vastaavaa, mutta kyllä stockan valikoima on ihan eri maailmasta kuin tarjoustalon mitä vähänkin erikoisempiin tuotteisiin tulee.
Ihan samaa tavaraa siellä Tarjoustalossakin on. Esillepano nyt on vaan vähän erilainen
ostaisin varmaankin astoita,teemaa tai jotain muuta