Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kyllä näe missään lamaa Suomessa, näetkö sinä?

Vierailija
29.11.2010 |

Ihmiset shoppailee samaan malliin kuin edellisinä vuosina, ei mitään huolta rahanmenosta. Itsekin saan parempaa palkkaa kuin ennen ja työpaikkakin on stabiili. En tunne edes ketään kuluvan vuoden aikana työttömäksi jäänyttä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmiset on itsekäitä, minun lähipiirissäni ei ole lamaa nähty, ei sitä olekaan.

Miten ihmeessä ihmiset lokeroituu niin ettei yhtään sieltä omista pikku ympyröistä kurkita muualle, vaikka reissataan ympäri maailmaa?

Meille perheenä ei lama ole näkynyt, mutta työpaikalla sen näkee, uudet lähihoitajaharjoittelijat ovat 30-55v, joltain tekniseltä alalta työttömäksi jääneitä uudelleen kouluttautuvia miehiä ja naisia.

Samoin ystäviä on niin lomautettu kuin jäänyt työttömiksikin, eräs vaikeasti (ruumillinen vamma) työllistyvä ystäväni sai loparit pätkätyöstään ja kun työllistyminen on muutenkin ollut vaikeaa on nyt todella masentunut.

Vierailija
2/14 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uusi lamahan on tulossa. Rapakon takaa tulee mutta vähän viiveellä Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä lama kyllä näkyy paljon paremmin.

Vierailija
4/14 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräiden mielestä ei varmaan ole olemassa myöskään nälkäänäkeviä orpoja tai kodittomia katulapsia kun en mä ainakaan oo ikinä nähny, ja kiva kun maailmassa ei ole enää sotia kun ei ainakaan meille oo pommeja pudonnu, vesikin riittää kaikille loputtomasti koska ainakin mä käyn suihkussa tunnin joka päivä...toivottavasti nää ei tee mitään kovin merkityksellistä työkseen.

Vierailija
5/14 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jo 1,5v työttömänä ja perheen tulot noin 1500e netto kuussa pienemmät mitä aiemmin, eli kyllä valitettavasti tunnen ihmisiä joihin lama on vaikuttanut, perheemme.

Vierailija
6/14 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reumasairaala. Työttömyysprosentti on n. 14%. Ei paljon naurata, oma mieskin on juuri jäänyt töitä vaille...

Vierailija
7/14 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todellakin näen, olen sossussa töissä. Asiakasmäärät kasvaneet vajaa 30% 1,5 vuodessa!

Vierailija
8/14 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin tyhmät ihmiset pääsee töihin?

Vierailija
9/14 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Syökööt leivoksia jos heillä ei ole leipää.

Olen tässä miettinyt itsekseni että onko hinnat ihan hirveästi nousseet kun tuntuu että sama rahamäärä=tulot mistä viime vuonna jäi säästöön ei riitä edes peruselämiseen tänä vuonna.

Vierailija
10/14 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tarvitse kuin katsoa lähikaupassa mitä ihmiset ostavat. Halpoja perusruokia ja tarjoustuotteita.Poistotuotteista jopa kilpaillaan.

Omassa lähipiirissäkin on useampi, jolla on rahasta tiukkaa ja tuttavia on jäänyt työttömäksi.

Kirppiksillä kauppa käy, kyllä sekin kertoo rahapulasta eikä pelkästään ekologisuudesta tai kirppisten "muodikkuudesta"

Vierailija
11/14 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset shoppailee samaan malliin kuin edellisinä vuosina, ei mitään huolta rahanmenosta. Itsekin saan parempaa palkkaa kuin ennen ja työpaikkakin on stabiili. En tunne edes ketään kuluvan vuoden aikana työttömäksi jäänyttä.

näe mitään lamaa. Autokauppakin on piristynyt tuntuvasti.

Hyvin menee!

Vierailija
12/14 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes muista että nyt on lama vai menikö se jo. Meidän molempien työpaikalla oli kyllä yt-neuvottelut viime vuonna, mutta ei osunut omalle kohdalle enkä ajatellut et osuukaan. Kulutus on ihan samanlaista kun tähänkin asti ja en kyl pahemmin ostele mitään tarjoustuotteita tai kolua kirppareita.

Vierailija
13/14 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on selvä, että toisia on kirpaissut, mutta omassa elämässäni en törmää asiaan mitenkään. Jos aihetta ei uutisissa käsiteltäisi, en asiaa millään tasolla tiedostaisi.

Vierailija
14/14 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joutui lomautetuksi ja sitä kautta koko budjetti meni uusiksi. Tulot putosivat hurjasti eikä asiaa auta minun ä-lomani.

Olimme niin laskeneet, että rahat riittävät toiseen lapseen, mutta juuri ennen kuopuksen syntymää mies sitten lomautettiin =(

Nyt sitten minä yritän etsiä töitä vaikka vauva vasta 5kk, mutta aika turhalta hommalta tuntuu.

Olisi kiva kun pääsisi taas lainaakin lyhentämään mutta korkojen maksuilla mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä