Mies sanoi että jos teen abortin hän jättää minut:(
Raskaustestistä tuli positiivinen tulos. Olin ihan järkyttynyt koska en tosiaan ole varautunut mihinkään lapsen tuloon. Mulle on aina ollut selvää että jos käy vahinko niin sitten teen abortin. Mutta kun kerroin miehelle että saatan olla raskaana niin se olikin ihan innoissaan. Kunnes sanoin että en halua pitää sitä. Uhkaa jättää mut jos teen abortin. Toivon että se on vaan uhkailua:( Olen muutenkin ihan paniikissa eikä me olla tosiaan suunniteltu lapsia ainakaan vielä.
Kommentit (34)
ja sanoa miehelles että raskaus meni kesken.
Voithan tehdä abortin ja sanoa miehelles että raskaus meni kesken.
ap
Mikä sinua pelottaa vauvan saamisessa?
Mei edes asuta yhdessä miehen kanssa ja ollaan oltu kimpassa vasta pari vuotta.
ap
Mikä sinua pelottaa vauvan saamisessa?
että jos harrastaa seksiä ja tulee raskaaksi se on muka vahinko???????
Miehelläsi on toki oikeus mielipiteen, mutta viimeisen sanan sanot sinä. Jos koet, ettet ole vielä valmis äidiksi, ei kannata miehen mieliksi lasta tehdä.
Jokainen lapsi ansaitsee syntyä Toivottuna!
apMikä sinua pelottaa vauvan saamisessa?
haluatko jakaa elämäsi tyypin kanssa vai et!
Mutta eikö nyt parissa vuodessa selviä, haluatko jakaa elämäsi tyypin kanssa vai et!
vain "seuraa paremman puutteessa", niin ei varmaan myöskään tarvitse surra jos hän sinut jättää.
Mutta eikö nyt parissa vuodessa selviä, haluatko jakaa elämäsi tyypin kanssa vai et!
Olisi puolet nykyistä vähemmän. Miehelläsi on täysi oikeus esittää ko. asia. Se on toinen seikka, kuinka sinä suhtaudut tuohon.
Olisi puolet nykyistä vähemmän. Miehelläsi on täysi oikeus esittää ko. asia. Se on toinen seikka, kuinka sinä suhtaudut tuohon.
...mutta muista että puolet tällä hetkellä alkiosta on kyllä miehestä peräisin eli kyllä teidän on tosiaan puhuttava asia läpi. Itse ajattelin asian aina että jos vahinko sattuis, en abortoisi, koska luulisin että sitä katuisin jossain vaiheessa, mutta tuskin koskaan tulisin loppujen lopuksi katumaan saatua lasta, oli sitten yh tai suhteessa.
ja siksi tämä onkin niin vaikeaa! Nyt ajattelen että haluan olla tämän miehen kanssa, mutta mun on vaikea kuvitella missä olen kymmenen vuoden päästä. No silloin en ainakaan enää voi tulla raskaaksi.
ap
vain "seuraa paremman puutteessa", niin ei varmaan myöskään tarvitse surra jos hän sinut jättää.
ei se ole este hyvään elämään.
Miehelläsikin saa ja pitää olla mielipide asiasta, vaikkakin sinulla on viimeinen sana.
On epäkypsää uhkailla jättämisellä, mutta miehellä ei ole oikein mitään suoraa vaikuttamismahdollisuutta jos haluaa pitää lapsen, ja hän selvästi lapsen haluaa kun epätoivoissaan ei muuta keksinyt kuin uhkailla.
Miksi et halua pitää lasta?
Keskustelkaa asiasta yhdessä. Pari vuotta on ihan normaali aika olla yhdessä ennen lasten hankkimista, ja se ongelma että ette asu yhdessä, on helposti ratkaistavissa. :)
Älä tee paniikkiratkaisuja vaan pui asiat kunnolla. Abortti kummittelee mielessä koko loppuiän.
...tilanne. Kokenut olen tuon saman, 2 kertaa!
Molemmilla kerroilla päädyin ABORTTIIN! Ekakerralla en ollut minä valmis, toisella kerralla ei ollut mies valmis, vaikka itse halusin. Opin läksyni,ja totesin ettei enäää 3. aborttia ikinä, joten pidän huolta etten tule raskaaksi vahingossakaan...!
Voimia päätökseen,se ei ole helppo! Ja päätäntävalta on sinulla,se on SINUN kroppasi ei miehen!
että jos harrastaa seksiä ja tulee raskaaksi se on muka vahinko???????
ja on sillä miehelläkin oikeus,mitäs ite tykkäisitte,jos joku kysymättä mitää murhais teidän vauvanalun?
tulet olemaan lapseton ehkä hieman katkera akka. Aika harva katuu lastaan. Sulla ilmeisesti alkaa tulla ikäkin vastaan. Nuorena sitä jaksaa paremmin, tai usein näin. Yksi lapsi, älä tee useampaa, hyvin menee. Yksi lapsi ei ole kovin paha este uudellekaan suhteelle jos teillä tulee jossain vaiheessa ero. Mieti näitä.
joten tottakai täällä kaikki kannustavat pitämään lapsen, mutta jos olet pidemmän aikaa palstaillut niin olet varmaan huomannut, että kaikille se lapsi ei iloa tuo vaan täältä löytyy paljon hyviä esimerkkejä naisista, jotka ei lapsiensa kanssa jaksa/halua olla ja muutenkin elämä ihan retuperällä, mutta silti piti mennä hankkimaan...
Oikeaa ratkaisua pulmaasi ei kuitenkaan tiedä kukaan muu kuin sinä.
niin hän hoitaa sen sitten. Sinä vain kannat ja synnytät. Niin yksinkertaista.
Kyllä teidän täytyy nyt vain yhdessä keskustella tämä asia läpi.