Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä huvittaa kun täällä joku joskus kehuu tuloillaan tai asunnon koolla :D

Vierailija
29.11.2010 |

Intian rikkaimpana miehenä pidetty Mukesh Ambani kutsui perjantaina 80 ihmistä tupaantuliaisiinsa Mumbaissa.

Britannian yleisradioyhtiön BBC:n haastattelussa juhlissa ollut kirjailija Shobhaa De vertasi vasta valmistunutta rakennusta Taj Mahaliin.

Ambani, hänen vaimonsa ja pariskunnan kolme lasta muuttivat 300 metriä korkeaan taloon viime kuussa.

Antiliaksi kutsuttua taloa pidetään maailman kalleimpana. Sen arvo on yli 750 miljoonaa euroa.

BBC:n mukaan Ambanin asuntoon kuuluu muun muassa elokuvateatteri, uima-altaita, temppeli, kirjasto ja helikopterin laskeutumisalusta. Taloudenhoitoon tarvitaan 600 ihmisen henkilökunta.

Herra Ambanin ensimmäinen sähkölasku oli vaatimattomat 115 000 euroa. Ambanille moiset summat ovat kuitenkin taskurahoja, sillä Forbes-lehden mukaan Reliance Industries -monialayhtiön toimitusjohtajan omaisuuden arvo on noin 20 miljardia euroa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ainakin riittää vallan hyvin tämä 150m2 talo. Korkeintaan 50m2 lisätilaa ottaisin jos joku tulisi ilmaiseksi tarjoamaan :D ööh leuhkinko nyt?

Vierailija
2/8 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuhkit.

mulle ainakin riittää vallan hyvin tämä 150m2 talo. Korkeintaan 50m2 lisätilaa ottaisin jos joku tulisi ilmaiseksi tarjoamaan :D ööh leuhkinko nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä, mies ja 8kk vauveli. hyvin mahdutaan. vielä...

Vierailija
4/8 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä, äiti ja 5 v tyttö. Eikä edes kaivata lisäneliöitä!

Vierailija
5/8 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tuo talo jonkun mielestä kiva, mutta itse en vaihtaisi, mahdutaan ihan hyvin paritaloasuntoomme. Eikä ole edes uusi, kaupungin kallein asuinalue eikä kutsuttu tupareihin ketään kun muutettiin tänne vuosia sitten...

Vierailija
6/8 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ja kaksi teiniä, taatusti kaivattaisiin lisää tilaa, edes yhden huoneen verran, kolmiossa tämä mamma joutuu olohuoneessa majailemaan, ei nastaa.

Vierailija
7/8 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellista ottaa niiiiiiiin päähän, kun kerron tuloni, ja sitten aletaan inttää, että ei ole mahdollista ja että netissä nyt kuka vaan voi sanoa mitä vaan.

Suhteessa Mukeshin tölliin meidän on 1/750-osa sen arvosta ja pystyisin omilla tuloillani maksamaan yhden hänen sähkölaskunsa vuodessa, miehen tulot jos laskisi mukaan niin sähköä riittäisi pari kuukautta pitempään. Palvelijoiden palkat pitäisi pistää kuitenkin sitten maksukieltoon (kai intialainenkin pösö niistä muutaman rupian joutuisi pulittamaan). Helikopterivieraamme joutuisivat laskeutumaan läheiseen risteykseen.

Vierailija
8/8 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tuo talo jonkun mielestä kiva, mutta itse en vaihtaisi..... kaupungin kallein asuinalue...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi