Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätysvauva ilmoittanut tulostaan. Vähän vaikea asennoitua

Vierailija
29.11.2010 |

Ollaan väännetty miehen kanssa kolmannesta lapsesta koska ite olen halunnut, mutta mies ei missään nimessä. Nyt sitten kuitenkin on käynyt tälläinen vahinko. Meillä ollu kortsut käytössä, mutta välilä mies laittaa sen vasta aika myöhäsessä vaiheessa. Eli tavallaan miehen vika.

Olen saanut itseni just sopeutumaan tilanteeseen, että meillä tulee olemaan nyt vain kaksi lasta ja olen alkanut näkemään asian hyvät puolet. Eli kolmannen kaipuu on hävinnyt.

Nyt sitten kävi näin. En ole uskaltanut sanoa miehelle vielä mitään, sillä tiedän hänen reaktionsa. Pelottaa jo valmikksi mitä tässä tulee käymään. Pahoin pelkään, ettei meidän parisuhde kestä kolmatta lasta. (Parisuhde ollut kriisissä toisen lapsen syntymästä lähtien ja nyt vihdoin alkanut helpottaa)

Abortti vaikuttaa ainoalta järkevältä ratkasulta, mutta en tiedä pystynkö siihen. Raskaus on vielä ihan alussa, eli toivon nyt vaan joka päivä, että menis kesken. Mihin asti abortti voidaan tehdä lääkkeillä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko olla provo.

Vierailija
2/11 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tullaan raskaaksi!!

Ja teillä ennestään lapsia? Kasvaisitte!

Kyllä minuakin pelottaisi jos tulisin raskaaksi kun toinen ei halua uutta lasta.

Tekist abortin jos et itse sitä haluaisi.

Siinähän riskeeraat parisuhteenne jos lasta ei suhde kestäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole ainoastaan toisen syy, jos vahinko tapahtuu, mutta se on nimenomaan mies, joka ei missään nimessä halua lisää lapsia.

En ole valmis murhaamaan lasta, mutta aborttia en nyt aivan murhaan rinnastaisi. Ja onko oikein rikkoa jo olemassa olevilta lapsilta koti ja perhe? Ite olen elänyt eroperheessä ja uusperheissä, eli tiedän millasta se on.

Siksi kysyin siitä lääkkeillä keskeytyksestä, että ihan alussa se tuleva vauva ei ole kuin vain ja ainoastaan epämääränen solumöykky. Vaikka siitä mahdollisesti kehittyiskin ihan oikea ihminen, niin tuossa vaiheessa se ei sitä ole.

Eli jos joku osais vastata kysymykseeni.

ap

Vierailija
4/11 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisikö pääsi abortin?

Vierailija
5/11 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen ON myös ymmärrettävä seuraukset kondomin löyhäpäisestä käytöstä.

Jos lapsia ei haluta, niin ehkäisy pyritään hoitamaan mahdollisimman hyvin. Kondomin laittaminen myöhäisessä vaiheessa ei ole sitä.

Ymmärtääkseni lääkkeellinen abortti voidaan tehdä rv 12 asti. Käytäntö vaihtelee hiukan kunnittain. Joissakin tehdään ihan rv 12 asti, joissakin ei enää rv 6-9 jälkeen.

Vierailija
6/11 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta halusin silti sanoa, että jaksamista mitä ikinä päätätkään. Nämä sivut ovat vähän huonot abortin kyselyyn, koska aina aletaan huutamaan murhista.

Itse suosittelen ottamaan härkää sarvista ja juttelemaan miehen kanssa ja sovitte keskenänne mitä teette. Minusta miehelläkin on oikeus olla päättämässä tässä asiassa.

Mutta tosiaan, jaksamista mitä ikinä päätätkään.

Vierailija
7/11 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten itse kestäisin abortin, kun ei ole koskaan aikaisemmin tarvinut omakohtaisesti miettiä. On paljon helpompaa muodostaa mielipide silloin kun kyseessä on jonkun toisen valinnat.

Tottakai mun täytyy puhua miehen kanssa. Täytyy vaan ensin vähän sulatella itse tätä asiaa. ap

Vierailija
8/11 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi hän tunkee sen kortsun vasta viime minuuteilla? Ilmeisesti haluaa nauttia paljaalla vetelystä viimeiseen asti seuraamuksista välittämättä. Kerro heti miehelle niin onpahan ainakin pois alta ja sun mieles päältä tuo asia. Tule sit kertomaan tänne miten kävi. Voimia sulle ap, kyl se siitä. Olisko mahdollista et miehesi kuitenkin vaikka myöhemmin lämpenisi uudelle vauvalle?

Vierailija
9/11 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikinä päätättekin tehdä, tehkää päätös yhdessä. Kumpaakin kuunnellen. Meillä tuli yllätyksenä neljäs lapsi. Hetken aikaa mietittiin mitä tehdään, mutta itse en aborttia halunnut.

Nyt olemme koko perhe hurmaantuneita pikkuisesta ja olen niin onnellinen että annoin tälle lapselle mahdollisuuden. Minulla ei ole mitään varsinaisesti aborttia vastaan, koin vain että itse en sen asian kanssa olisi pystynyt elämään.

Vierailija
10/11 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä tosin viides lapsi ja kovasti jännitti mitä mies mahtaa sanoa. oli tuo kortsu käytössä, kun vielä imetin edellistä tenavaa ja vasta imetyksen lopettamisen jälkeen ajattelin ottaa vahvemmat ehkäisyt.

En uskaltanut sanoa kasvotusten, joten kerroin tekstiviestillä ja miehen vastaus oli:"Toivotetaan tervetulleeksi..." Eli vauva syntyy piakkoin ja molemmat olemme ihan innoissamme tuota ottamassa vastaan. Tällä kertaa kyllä aion mennä steriloitavaksi mahd. pian synnytyksen jälkeen...

Vierailija
11/11 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota kumpikaan ei ole toivonut. Kaikki (autot, asunto ym.) menisi ihan uusiksi.

Minä syön pillereitä eli ehkäisy on ns. minun vastuullani. En ole myöskään uskaltanut kertoa miehelle, koska olen ihan varma että hän kuvittelee minun syöneen niitä huolimattomasti tms.

Ihan kamalaa.