Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko tällaisesta väkivaltainen mies vai onko jo? ov.

Vierailija
28.11.2010 |

Mies veti minut jalasta sängyltä lattialle, kun olimme sanallisesti riidelleet ja riita oli päällä. Olin imettämässä pienempää lastamme. Sitten hän jäi oven suuhun ja jatkoimme riitelyä, minä istuen lattialla ja itkien. Mies myös matki itkuani tyyliin "byhyy". Riitelimme siitä, kun miehen mielestä olen häntä julkisesti pilkannut. Olin siis fb:hen päivittänyt harmistustani kun olin ollut kokopäivän "yksin" kotona lasten kanssa ja joutunut tekemään paljon kotihommia samalla. Kerran aiemmin (n. kk sitten) hän veti minut hiuksista tukistamalla sohvalta alas, kun olin vanhempaa lasta ottanut korvasta, kun tuli pienempää (joka oli sylissäni) kolhimaan omalla päällään päähän tahallaan. Tämän teki siis siksi, kun oli katsovinaan, että lasta riepotan hiuksista. Eli, paheneeko tämä tästä ajanmittaan? Kun jotenkin tuntuu, että mies on ruvennut riitelemään agressiivisemmin kuin ennen. Olemme olleet yhdessä 6 vuotta ja naimisissa puolisen vuotta. Lapsia on kaksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat hänelle hoitoa siihen heti tai lähdet!

Vierailija
2/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva oli tissillä?? Kohta se hakkaa teitä kaikkia. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies veti minut jalasta sängyltä lattialle, kun olimme sanallisesti riidelleet ja riita oli päällä. Olin imettämässä pienempää lastamme.

Jätkähän on ELUKKA!!!!

Vierailija
4/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän on käynyt sinuun käsiksi kuvailemissasi tilanteissa, ilmeisesti myös lapset ovat todistaneet nämä pelottavat hetket? Etkä sinäkään saisi lasta korvasta ottaa, käsiksi käymistä sekin.

Vierailija
5/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasta ei pidä sietää YHTÄÄN. Oksettavaa käytöstä, vielä vauva tissillä, ei huhhuh!

Vierailija
6/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pakkaat kamat ja lähet lasten kanssa turvaan jos yhtään lapsistasi välität!!

ajattele lapsiasia äläkä sääli väkivaltasta miestä.

Vierailija
7/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakka on kantensa valinnut...

Vierailija
8/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä retuutat lapsia ja ukko sua? Te tosiaan tarvitte apua. Mieti nyt vähän itsekin haluatko lapsesi kasvavan tuollaisessa ilmapiirissä.

Voiko kukaan tuollaisessa perheessä olla onnellinen?

Vierailija
9/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesi ja lasten takia lähde ja lujaa! lapset oppii halveksimaan sua ja pahoinpitelemään kumppania. tai sitten ne oppii että rakkauteen kuuluu alistaminen ja mollaaminen ja väkivalta. Älä jää odottamaan, mene!

Vierailija
10/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakka on kantensa valinnut...

Vierailija
11/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion häippäistä, heti kun saan tilaisuuden. en uskalla lähteä, kun mies kotona.Kun pelkään, että alkaa riitelemään siitä. Heti, kun se menee kaverille tms, niin pakkaan välttämättömät ja häivyn lasten kera.

Tuohon lapsen korvasta ottamiseen kertoisin sen verran, että mies aina komentaa ja napisee, kun en "kasvata" tarpeeksi napakasti, eli en anna luunappeja tai näpsi sormille, kun lapsi on komennuksen tarpeessa. Ja sen kerran, kun näin teen, ettei tulisi heti viereen neuvomaan ja napisemaan (kun muuten olisi heti ollut huomauttelemassa, kuinka en komenna lasta tarpeeksi, että uskoisi..) niin käykin minuun kiinni.. : /

Vierailija
12/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulis että ihminen puolessa vuodessa noin paljon muuttuu.

Vierailija
13/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulis että ihminen puolessa vuodessa noin paljon muuttuu.

Mutta niin vain omakin isäni aivan yhtäkkiä aloitti äitini tönimisen, meni vain muutama viikko kun hakkasi melkein sairaalakuntoon.

Vierailija
14/14 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tiedän että menee ehkä vuosia ennenkuin sinä ap otat ja lähdet, taikka sitten vain jäät vellomaan suhteeseen. Aukaise silmäsi! Puhu jollekkin luotettavalle läheisellesi,hanki tietoa netistä/järjestöiltä,näytä saamaasi tietoa miehellesi. Minä luin ja katsoin ja kuuntelin kunnes tajusin että käytös on väärin eikä siihen oikeuta mikään. Luin listoja joissa lueteltiin mikä on henkistä ja mikä fyysistä väkivaltaa,kaikki täsmäsi mieheeni. en enää voinut jädä. Sydämmellä jos olisin ajatellut,olisin yhä suhteessa.........mutta nyt oli pakko ajatella järjellä. Ja unohtaa rakkauteni miestä kohtaan. niimpä,hullulta kuin se kulostaakin niin rakastin miestäni,kaikesta pahasta huolimatta.