Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuisitko mieluummin Suomessa vai Espanjassa?

Vierailija
28.11.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on liian kylmää! Ja esim. ruoka-ainesten tarjonta on ihna eri Espanjassa. Ei sekään kyllä mikään lintukoto ole, paljon vikaa sielläkin.

Vierailija
2/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunutkin, eikä tosiaan ole lintukoto. Mutta ihana maa kuitenkin, ja lämmin! Mutta Espanjan työtilanne pitää kyllä toistaiseksi tiukasti Suomessa :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjan työttömyysprosentti on tosiaan kivunnut sinne 20 prosenttiin, sieltä ei ainakaan töitä kannata lähteä hakemaan..

Vierailija
4/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoilla mielipiteillä kuin edellisetkin.

Vierailija
5/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vaihtelevista vuodenajoista. Haluan kommunikoida omalla äidinkielelläni. Sukuni on Suomessa. Minun olisi tosi vaikea saada työpaikkaa Espanjasta. Espanja kulkee kohti konkurssia...

Vierailija
6/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolliset vuodenajat, kaunis luonto (Espanjassa ei ole juuri missään), toimiva yhteiskunta (terveyspalvelut jne). Mulle sopii muutenkin tällainen pohjoismaalainen elämänmeno paremmin...en ole sellainen manjana-tyyppi ollenkaan.

Vierailija
7/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa on kiva lomalilla ja hakea aurinkoa, mutta ajatus, että asuisin Espanjassa ja lomailisin Suomessa ei innosta.

Espanja on rutiköyhä maa, jossa paljon rikollisuutta (hallitsemattomat rikollisjoukot Pohjois-Afrikasta ja Itä-Euroopasta kotimaisten lisäksi).

Vierailija
8/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kunnolliset vuodenajat joista en luopuisi.Lisäksi ei yhtään kiinnosta ajatuksena Espanja kotimaana kun on köyhä maa missä sosiaali/terveyshuolto olematonta ja muutenkaan yhteiskunta ei pelaa kuten Suomessa. Espanja kiva paikka lomailla mutta kyllästyisin kuukaudessa...

Vierailija
9/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvet ja pimeä alkaneet ottaa päähän vuosi vuodelta yhä enemmän. Samoin ruoan ja kaiken muunkin kallis hinta. Joskus vielä haaveissa muutto.

Vierailija
10/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti vain tuo yksi kommentti Suomen toimivista terveyspalveluista. Espanjassa on kyllä ihan tutkisusti paremmat ja maksuttomat terveyspalvelut ja lääkkeet pienemmillä kustannuksilla kansalaisille.

Vierailija
11/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti vain tuo yksi kommentti Suomen toimivista terveyspalveluista. Espanjassa on kyllä ihan tutkisusti paremmat ja maksuttomat terveyspalvelut ja lääkkeet pienemmillä kustannuksilla kansalaisille.

Muakin nauratti tuo. Lisäksi naurattaa tuo "ei kaunista luontoa juuri missään" -kommentti. Tuon sanoja ei taida olla matkustanut Espanjassa?

Espanjan luonto on uskomaton: vehreä Pohjois-Espanja jylhine kalliorantoineen, Pyreneiden vuoristo, Almerían aavikot, välimeren saaret tai Kanaria, tai vaikka Extremaduran dehesa tai kirsikkalaaksot... Monimuotoinen, kaunis luonto odottaa löytäjäänsä Espanjassa. Kaunista on Suomessakin, mutta ei vain Suomessa.

Vierailija
12/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa olen jo lähemmäs 10 vuotta asunut. Muakin ihmetytti toi kommentti huonosta terveydenhuollosta. Mihinkä se perustuu? Mulla ei ole täkäläisestä terveydenhuollosta mitään negatiivista sanottavaa. Olen täällä mm. synnyttänyt ja pian toista kertaa synnyttämään menossa oikein hyvillä mielin.

Vierailija
13/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja on rutiköyhä maa, jossa paljon rikollisuutta (hallitsemattomat rikollisjoukot Pohjois-Afrikasta ja Itä-Euroopasta kotimaisten lisäksi).

Heh heh heh heh heeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

Joo. Näinhän se on....