Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannattaako enää jatkaa?

Vierailija
28.11.2010 |

Jatkaisitteko tälläistä suhdetta, taustoja olemme nk.uusioperhe? Minulla 2lasta edellisestä suhteesta, olen 26v, mieheni vuoden nuorempi. Tapasimme 2v sitten ja muutimme heti yhteen mieheni kanssa, kihloihi menimme vuoden jälkeen, jonka jälkeen tulin raskaaksi. Nyt meillä siis yhteinen lapsi. Olen kyllästynyt kuitenkin mieheeni, hän käy töissä päivittäin joskus jopa eripaikkakunnilla 2-3pv. Kotona ollessa töitten jälkeen hän istuu koneelle ja alkaa pelaamaan, istuu siinä yleensä nukkumaan menoon asti, ellen pyydä tekemään jotain ja lukuunottamatta ruokailua/pesulla käyntiä. Tämä häiritsee suuresti ja vaikuttaa myös lapsiin, jotka hekin nyt haluavat kokoajan pelata! Jos joskus johonkin lähdemme, mies ei edes huomaa minua, ei juttele tai muuta.. Olen puhunut asiasta hänelle turhaan.. Luulen että juuri tuon pelaamisen takia meillä ei ole oikeastaan minkäänlaista yhteistä aikaa, läheisyyttä ja seksiä, ilman minun aloitettani. Olen yrittänyt puhua hänelle ja uhkaillut erolla tms. Mitä tässä pitäisi tehdä, tätäkö se elämä on? Pitäisikö tähän tyytyä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi vaikuttaa. Kerro hänelle suoraan, mitä tunnet ja ennen kaikkea, mitä toivot: haluat yhteistä aikaa hänen kanssaan! Ja haluat, että hän osallistuu perheen tavalliseen elämään ja arkeen ja olemiseen, kun on kotona. Jos tuntuu edelleen siltä, ettei sitä tajua tai halua riitä, alkaisin miettiä, maksaako vaivan olla moisen vieraan kanssa..:-/.

Vierailija
2/3 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kertonut hänellä, ja hän kyllä muuttaa tapojaan mutta muutos kestää noin viikon.. tätäkö tämä loppuelämä sitten on? Pakko kertoa vielä kun olimme juhlissa taannoin, johon laitettiin hienoksi jne. kertaakaan ei kehunut kauniiksi tai muuta. Muilta miehiltä sain kyllä kuulla.. Jutteli koko illan aikana sen verran että kommentoi ulkonäköä; sulla on toinen sierain isompi kuin toinen.. että silleen.. Suutuin tuosta lähdin pois, ja ei paljoa häntä hetkauttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoo ja haluaa, ikävä kyllä;-o. En omaltakaan mieheltäni koskaan kuule mitään positiivista saati kehua;-(. Tyhmiä kommentteja mieheltäsi silti...en tiedä. Mun näkökulmasta olette molemmat tosi nuoria, ja teillä on iso perhe. Itse olen sellainen, etten kauaa kovin epätyydyttävää suhdetta kestäisi. Ei tietenkään ole taas helppoa jättää kaikkea ja erota, mutta silti. Pitäähän se mies saada tajuamaan, että on tosi kyseessä! Jos ei edelleenkään välitä, en enää paljoa suhteeseen panostaisi:-(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme