Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hylkäämisestä

Vierailija
28.11.2010 |

usein väitetään, että vl:t hylkäävät "uskonsa kieltäneet", oli ne sitten sisaruksia, muuten sukulaisia tai ystäviä.

Olen seurannut vierestä tuttavani tilannetta. Hän erosi miehensä kanssa ja molemmat ovat jo uusissa suhteissa ja asuvat uusien kumppaniensa kanssa. Lapsia on useita ja pääasiassa äidillään sekä äidin uudella miesystävällä on kaksi lasta. Nyt tämä äiti haluaa viettää railakasta elämää ja on jostain syystä sulkenut kaikki vl-tuttavat esim. fb profiilistaan. ei halua pitää yhteyttä vanhoihin vl tuttuihin eikä juuri sukulaisiinsakaan.

ihmettelen tätä siksi, että kukaan vl ei ole hänen tekemisiään tuominnut, kaikki on pitäneet häneen normaalisti yhteyttä, niin hylkääminen tulee hänen puoleltaan. tuleekohan tämä samainen äiti tänne palstalle joskus esim. viiden vuoden jälkeen (kun on saanut tarpeekseen viettää känni-iltoja. luulen, että hän luulee, että hänet tuomitaan, jos esim. kirjoittaa fb profiiliinsa känni-illoista, hiusten värjäyksistä tms. en keksi miksi muuten hän hylkäisi vanhat ystävänsä ja tuttavansa sekä sukulaiset) kailottamaan ja itkemään sitä, että kaikki vl:t hylkäsi hänet kun hän teki oman ratkaisunsa ja kukaan ei ole sen koommin pitänyt yhteyttä.

tämä vaan halusin teille ilmoittaa, että asioilla voi olla monenlaisia puolia, eikä se yksi ainoa totuus.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on kyllä hylätty eroamisen jälkeen, mutta se oli 80-luvun alkua.

Vierailija
2/3 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa.Itse olen maallisesta maailmasta uskoon tullut. En luota varmaan koskaan ikinä yhteenkään mieheen enkä naiseenkaan.

Aika läpinäkyvää näyttää kaikkien touhu ooevan varsinkin pikkujouluissa:(

Surullista:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että aina on mahdollisuus aloittaa alusta. Maallista tuomiota ei pitäisi jakaa, se on korkeampien tehtävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi