Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako miehen paras kaveri?

Vierailija
27.11.2010 |

Anoppiketjun inspiroimana... miten on?

Mua kyllä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet porukalla saunomassa ja kyllä sixpackki ja iso varustus on tehnyt vaikutuksen. Itse asiassa ajattelen noita liiankin usein :(

Vierailija
2/4 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kummia pitäis tapahtua, että kiihottuisin ko. tyypistä.

Ihana mies on ja lapsemme kummi, mutta ei kiihota yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää aina seksin jälkeen kun oon ajatellu miehen kaveria kesken hommien. No ei maha mitään että miehen paras ystävä kiihottaa enemmän. Muuten mieheni on paljon parempi kuin ystävänsä, mutta miehen ystävässä on sitä jotain joka vetää puoleensa...

Vierailija
4/4 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä joidenkin mielestä paremman näköinen (tumma ja näyttävä, kun omani on sellainen "piilohyvännäköinen"... :D ) kuin mieheni, mutta kun tunnen yksilönä, niin siinä ei ole mitään sytyttävää. Itsekäs, ilkeä, narsistinen ja samalla epävarma tyyppi. Kun taas omani on täyttä kultaa. Joskus ihmettelen miten he tulevatkaan niin hyvin juttuun, mutta ehkä vastakohdat täydentävät toisiaan. Kyllä mä tätä kaveria silloin tällöin tapaan eikä hän tiedä mitä ajattelen hänestä (emme onneksi näe kamalan usein, etten pystyisi peittelemään), mutta ei kyllä sytytä millään lailla.

Sitäpaitsi - mieheni rentojen vaatteiden altaa kuoriutuu sellainen atleettinen urheilijakroppa, etten parempaa ole nähnyt. ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän