Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten siistitte alapään karvanne?

Vierailija
27.11.2010 |

koneella, höylällä millä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pois

Vierailija
2/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tavalla olen pitänyt paikat karvattomana kohta 20v. Olen nyt 37 ja ilokseni huomaan karvankasvun lähes loppuneen pimpsa-alueelta. Säärissä tätä ei niinkään huomaa. Toisaalta olen epiloinut niitä säännöllisesti alle 10 vuoden ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Voi tilata efishop.fi

Sillä saa siististi ja vaivattomasti paikat siistiksi ilman ärtynyttä ihoa. Toimii ainakin minulla.

Vierailija
4/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus käyn myös valoimpulssihoidossa, mutta se on aika kallista enkä ole huomannut pysyvää vaikutusta vaikka niin luvataan

brassivahausta mun iho ei kestä, muuten tykkäisin siitä

Vierailija
5/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhennän pituutta tasaisesti ja höylään sivut ja yläosan. Sellanen siveä kolmio mulla on.

Vierailija
6/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnostaan vähöinen karvoitus. Ja mies ei anna missään nimessä ajaa posliiniksi. Hänen mielestä se on perverssiä että isot miehet haluavat panna posliinipimperoa.

Vierailija
7/13 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinirajat ja kaikki ne ihoalueet mitkä jää häpyhuulten ulkopuolelle. Sievä kiitorata tällä keinoin ollu jo.. hmm, varmaa 15v. Samalla otan kirkasvalohoitoa ja mietiskelen ja suunnittelen juttuja, esim. ruokalistaa tai seuraavan päivän ohjelmaa..

Häppärit sheivaan, päivittäin suihkun yhteydessä, menee aikaa ehkä noin minuutti.

Joskus jos on kiire, tai mökillä missä ei saa pinsetöityä omassa rauhassa, sheivaan koko värkin.

Vierailija
8/13 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha Braunin hiustenleikkuukone siinä käytössä, nopeasti saa siistittyä. Tosin samalla koneella mies sitten siistii myös partansa :-)

Ohjaimen saa kyllä pestyä, mutta yleensä siistin alapään aina suihkun jälkeen...

Vierailija
9/13 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluisin saada paljaan sivuista ja keskeltä lyhyemmän joka onnistuu koneella.

muuta nuo bikini rajat on haastavat, millä ne saa?

höylä ja vaahto tekee punaset ja aran, kipeenä iho sen jälkeen viikon ja ei kaunis iho.

vahausta oon ite kokeillu, ei vaan lähe silläkää

Vierailija
10/13 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkejä kuinka välttää ärtynyt iho. pakko ois saaha pehkoo siistittyy sivuista, uimahallissa uikkarin reunasta karvat tursuu. yök

Vierailija
11/13 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai viimevuosina tehty sokeroimalla kosmetologilla. Nyt päätin siirtyä laser (IPL) käsittelyyn joka aloitetaan ensi viikolla. Siinä karvatupet tuhotaan lopullisesti.

Vierailija
12/13 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella suihkussa käytettävällä, sienellä levitettävällä. Annan vaikuttaa vähän (siis Vähän) kauemmin, kuin ohjeessa, niin ei tarvitse hangata sienellä pois niin lujasti, että iho ärtyisi.

Vierailija
13/13 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tosi harvat karvat, pitäis hankkia joku alapäätupee. Ihan turha yrittää mitään kiitorataa, tai edes kolmiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi