Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet iskuja vatsaan alkuraskaudessa?

Vierailija
27.11.2010 |

Odotan toista lasta, aivan alkuraskaudessa. Hieman mietityttää nuo vatsaan kohdistuvat iskut, joita aina välillä leikin lomassa varomisesta huolimatta tulee. Esimerkiksi tänään tyttö heittäytyi sängyllä puoliksi päälleni, jolloin pää osui täydellä painollaan suoraan kohdun tienoille.

Onko teille käynyt samaa ja onko alkio / sikiö ollut kuitenkin ihan ok? Hysteeristä, tiedän, mutta en voi olla ajattelematta voiko alkio irrota moisista muksahduksista..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä itse lensin jäällä suoraan selälleni. Siis aivan selälleni, enkä ehtinyt edes huomata mitä tapahtui, kun olin jo kahden metrin korkeudella putoamassa alas. Ei siitäkään mitään.

Oisko niin, että jos alkio on hyvin kiinnittynyt, niin ei se sitten helpolla irtoa? Jos häikkää,niin sitten tulee matkan varrella ongelmia....?

Vierailija
2/5 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppu raskaudestakin ollessani töissä terveydenhoitoalalla.ihan terveitä lapsia tuli.se vauva on kyllä kuitenkin hyvässä suojassa kohdussa.pelästyttäähän se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raskaus on vasta niin alussa, etten yhtään tiedä miten alkio on kiinni. No, kai sen tässä muutamassa päivässä näkee, kävikö mitään.

Vierailija
4/5 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen ei tietenkään osannut varoa, kun ei vielä tiennyt mitään mistään vauvasta, ja toisaalta töissä pelailin mm. jalkapalloa lasten/nuorten kanssa, ja parikin kertaa tuli palloa vatsaan tai kaaduin suoraan mahalleni tai jotakin muuta. Kuopuksesta tuli kuitenkin ihan normaali ja terve tapaus :)

Vierailija
5/5 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on reilu vuoden ikäinen ja välillä hyppää tai "rösähtää" syliin ja vatsan päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi