Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kukaan pitää vuorotyöstä?

Vierailija
27.11.2010 |

Itse olen nyt tehnyt vuorotyötä 4 vuotta, vihaan sitä yli kaiken nykyään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosuhteiden pakosta tein päivätöitä 4,5v ja kesällä palasin takaisin rakastamaani vuorotyöhön. Mä olen niin paljon enemmän kotona ja lasten kanssa nyt, myös vapaapäiviä on enemmän :)

Vierailija
2/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneks ole öitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yhtä helvettiä töissä.

Vuorotyö on sairasta.

Vierailija
4/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
5/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tykkään. Teen epäsäännöllistä vuorotyötä, eli periaatteessa töissä silloin kun haluan. Yleensä teen tunnit pitkinä yövuoroina tai viikonloppuna 3 vuoroa viikossa. Saa sitten pitkät vapaat ja pystyy hoitamaan asioita silloin kun haluaa.

Joskus jouduin tekemään kuukauden virka-aikaa ja voi jestas kun olin väsynyt aina työpäivän jälkeen. Mitään ei ehtinyt tekemään kun huomasi jo päivän päättyneen ja piti taas mennä nukkumaan, että jaksoi aamulla taas lähteä.

Vierailija
6/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 2-vuorotyö on ihan huippua jos puolisolla normaali päivätyö. Saa olla arkena lasten kanssa kotona muttei tarvitse laittaa lapsia vuorohoitoon kun mies tulee ajoissa illalla kotiin ja voi hoitaa lapset viikonloppuisin.

Ennen lapsiakin tykkäsin iltavuoroista. Sai aamupäivisin ulkoilla ja harrastaa valoisaan aikaan talvellakin. Päivät jos on töissä niin ei kerkiä paljon auringonvaloa nähdä.

Vierailija
7/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuorotyö yh:na on ollut ihanaa aikaa, lapsen kanssa päivisin ehtii touhuta kaikenlaista ennen työvuoroa, illat toki sitten venähtää vähän mutta puol kymmenen on pieni jo unilla.

Ehtii hoitaa viikon ostokset kaikessa rauhassa, ei tarvii ryysiä kauppaan neljän jälkeen massojen sekaan, eikä viikonloppuisin. Viikkovapailla voi käydä heurekat lintsit korkkarit ja muut ilman ryysiksiä, yleensä halvemmallakin.

Harmittaa sikana, kun koulu alkaa syksyllä ja on etsittävä päivätyö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän