Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Glögeistä tietävät auttakaa! Kun ostin sellaisen Alkon

Vierailija
27.11.2010 |

0,5 litran pullon niin se ei oikein riitä tarjoiltavaksi neljälle hengelle... meidän glögilasit niin isot. Voiko jotenkin jatkaa vedellä/tavallisella glögillä vai alkaako maistua kummalliselta? Olen ihan ulkona näistä alkoa sisältävistä glögeistä. Pullon kyljessä ei mitään ohjetta. Älkää naurako siellä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on aina liian vahvoja pelkästään,lantraan aina tavallisella kaupan glögillä

Vierailija
2/3 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon glögit ovat usein todella vahvoja, liian vahvoja ainakin minun makuuni. Lantraaminen onnistuu kyllä, mutta haastavaksi sen tekee se mitä käyttää lantrinkina. Koska maku voi mennä pilalle jos lantraat Alkon glögiä kaupan glögillä (tai marjamehulla/viinillä jne.) koska nuo maut eivät välttämättä sovi yhteen ja loputulos on pahanmakuinen. Vedellä taas maku laimentuu, mikä ei sekään ole hyvä juttu.

Tekisin luultavasti niin, että tarjoaisin kaupan glögiä (ehkä vähän votkalla terästettynä) ja unohtaisin kokonaan tuon Alkon glögin (jos et pääse sitä lisää ostamaan).

TAI sitten tarjoaisin muille kunnon lasilliset ja itse ottaisin jotain muuta juomaa.

TAI sitten tarjoilisin glögin pienimmistä laseista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan laittamaan joukkoon tavallista glögiä!

Ei kovin pilalle voi mennä. Näin teen ja hyvää on. Lisäksi voi lirauttaa vaikka kuumaa vettä joukkoon tasaamaan makua.

Ei stressiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi