Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa jakaa joululahjoina pois kaikki omissa kaapeissa lojuvat käyttämättömät tavarat?

Vierailija
27.11.2010 |

Vai onko se ekologista ja järkevää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu. Onko ne sen näköisiä että ovat lojuneet kaapissa 10 vuotta pölyyntymässä.

Vierailija
2/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekologista ja järkevää, kyllä! Edellyttäen tosiaan että eivät ole krääsää, eivät näytä saajan silmään siltä että ovat lojuneet kaapissa 10v ja että käytön jälkiä ei näy yhtään. Pakettiin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutuille, jotka eivät usko etten itse joululahjoja halua ja kuitenkin jotain mulle ostavat.

Olen sanonut, että ei ole tänä jouluna rahaa ostaa lahjoja kellekkään, enkä itse mitään halua kun kumminkin jää kiitollisuuden velkaan.

Vierailija
4/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lahjan saajalla on käyttöä kyseiselle tavaralle, vaikka itsellä ei.

Silti ärsyttää kun pitää väkisin keksiä jotain vastalahjaksi annettavaa vaikkei rahaa itsellä ole.

Vierailija
5/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä kellekään kiitollisuuden velkaan jää jos olet ilmoittanut että sulle ei lahjoja. Tyhmiähän ne on silloin. Mullakaan ei tänä vuonna ole rahaa kellekään ostaa lahjoja.

Vierailija
6/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itsekin sitä, että annan eteenpäin itselleni lahjana pieleen menneitä mutta periaatteessa kivoja tavaroita. Esim. kirja joka minulla jo oli, DVD joka on meidän lapsille liian lapsellinen mutta sopiva heitä nuoremmalle serkulle, tai Aalto-kynttilätuikku kun minä kerään Kivi-tuikkuja.

Älytön ajatus että pitäisi säilöä periaatteesta kaikki mitä on koskaan saanut, käytti sitä tai ei, jos joku muu voi sitä hyvin hyödyntää.

Vierailija
7/7 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itse töissä yhteistyökumppaneilta paljon lahjoja ja surutta laitan kiertoon mikäli näen että jollekin sopii ja itsellä ei ole käyttöä