Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin talvella suihkussakäynti on yhtä TUSKAA!

Vierailija
26.11.2010 |

Talvella en siedä yhtään palelemista

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä on pakko käydä saunassa, että tarkenee pestä itsensä. Meillä on onneks aina valmis kiuas, niin pikalöylyt onnistuu...

Vierailija
2/9 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lämpöä pesuhuoneeseen tai kämppään ja kuuma suihku.

Mä käyn liiankin usein suihkussa enkä tosiaan palele suihkussa enkä sen jälkeen. Joskus menen jopa lämmittelemään suihkuun ja sen jälkeen ei ainakaan palele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, mutta sen takia että iho on niin kuiva. Kauhea rasvaamisoperaatio aina suihkun jälkeen. Mitä kylmyyteen tulee, otan aina niin kuuman ja pitkän suihkun että tarkenee.

Joo, iho, luonto ja lompakko kiittää mutta se oikeastaan mun ainoa pahe :)

Vierailija
4/9 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kylpyhuone ja kuuma suihku. Mikä voisi olla ihanampaa kylmän päivän tai pitkän ulkoilun jälkeen. Siinä lämpiää viluinen kroppa :)

Vierailija
5/9 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihku niin kuumalle kuin pystyy sietämään, sitten jääkylmäksi, sitten taas kuumaa, jne. Piristää kummasti ja saa elimistön heräämään, kylmänsietokyky paranee samalla.

Vierailija
6/9 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suihkuhuone lämpiää ja on kivempi tulla pois suihkusta. Vaatteet ja rasvat valmiiksi suihkuhuoneeseen niin ei tarvitse kylmässä vaihtaa.

Vierailija
7/9 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suihkuhuone lämpiää ja on kivempi tulla pois suihkusta. Vaatteet ja rasvat valmiiksi suihkuhuoneeseen niin ei tarvitse kylmässä vaihtaa.

viileämpi ilmavirtaus tuntuu tarvella niin järistyttävän kalisuttavalta että pää hajoo suihkussa ://. Mulla on vain huono vilunsietokyky.

Vierailija
8/9 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmänsietoaan voi lisätä. Itse en tarjennut mennä tänä aamuna suihkuun (meillä on vanha maalaistalo), mutta menen jumppaan ja avantoon iltapäivällä.

Villasukkia on kahdet päällekäin.

Aamusuihku tuntuu ajatuksenakin ikävälle näin kylmällä. Toki pakko on kun on pakko :-)

Vierailija
9/9 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oven alta vetää, niin laita pyyhe lattianrakoon suihkun ajaksi?

Suihkussa iho juurikin saa kosteutta - sen jälkeen vain tarvittaessa rasvaus. Lisäksi puhdasta ihoa on ilo rasvata.

Olen asunut muutaman vuoden asunnossa, jossa oli vain lämminvesivaraaja. Ihan kauheaa, koska lämmintä vettä tuli vain noin 10 min ajan. Juuri ja juuri ehti pestä pitkät hiukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi