voi voi.. paha homma
Voi minua. Olen tässä juonut muutaman kaljan.. ja viiniä. Imetän vauvaa. No, toivotaan että ei tästä haittaa ole vaikka imee maitoa, varmaan tuossa yhden aikaan yöllä. On jo haihtuneet siihen mennessä. : )
Kommentit (9)
Luulen että asiaa vähän liioitellaan. Joillakin voi jäädä ns. putki päälle juomisessa.
Toivottavasti pystyt huolehtimaan vauvasta kunnolla, jos olet kuitenkin juonut noin paljon.
Hyvin meni. Vauveliini söi rintamaitoa vasta puoli kaksi. Oli haihtuneet jo alkoholit verestä. : )Tosin en saanut nuktuksi sitten koko yönä. : (
Tosin en yleensä ole varsinaisesti kännissä (huono viinapää), mutta aina joskus sitä tulee otettua alkoholia, imetysaikana siis. Paino sanalla joskus, siis harvoin.
siis promillelukeman puolesta. Veressä on niin häviävän vähän alkoholia, että D-tipoissakin tms. taitaa olla enemmän. Sen sijaan alkoholi voi aiheuttaa epävarmaa vauvan käsittelyä, liiallista väsymystä sun muuta ikävää, eli vauvan kanssa ollessa ei tosiaan kannata liikoja lipittää. Saunasiideri on ok.
olen eilisen talviomenasidu -ketjun ap. olimme miehen kaa raflassa syömässä eilen ja otin yhteensä 5annosta. klo 3 veressäni oli 0,11 promillea alkoa ja imetin. sitä ennen riitti noin 6dl pumpattua maitoa. mies oli selvin päin. ja mä olen yks niistä jolle ei pahemmin nouse alko päähän, en tiiä miks. en ole mikään suurkuluttaja ollut ja raskauden aikana en juonut kuin kerran tervetulokuoharin.
oli ihana rentouttava romanttinen ilta meillä ja nyt on hyvä fiilis:)
siideriä viime vkl ja meni NIIN päähän.
Oli kyllä huono olo itsellä. :/