Mitenköhän merkittävästi ylipainoiset saavat motivaation kohdilleen laihduttamisessa, kun
mullakin tekee jo tosi tiukkaa tehdä edes päätöstä laihdutuksen aloittamisesta, ylipainoa multa löytyy n. 15 kg.
Tuntuu vaan kun itseään peilistä katsoo, että olisi ihan hitonmoinen, pitkä ja iso urakka edessä, että pääsisi siihen kuntoon kuin haluaisi (enkä edes tavoittele mitään mahdottomia).
Ensinnäkin että saisi kilot pois, ja sen jälkeen vielä itsensä kiinteäksi.
Kun tietää jo valmiiksi, mikä homma tossa olisi, ei tee mieli edes aloittaa!
Kommentit (5)
"Et ole keränyt ylipainoasi viikossa, miksi siis oletat menettäväsi ne kilot siinä tahdissa?", luin jostain lehdestä, aika hyvin sanottu. Olen painanut surkeimmillani 118kg. Nyt paino on 92kg ja olen tähän päässyt opettemalla paitsi kohtuutta, myös syyllistämätöntä asennetta ruokaan ja tervettä itserakkautta. Joskus on kausia, jolloin laihduttaminen ei nappaa; silloin keskitytään siihen ettei paino ainakaan lähde nousuun kiloa enempää. Toisinaan laihdun tuplatahdilla vähän aikaa. Kroppani on vielä ylipainosta ihan sekaisin, siksi tämä outo "menetelmä"...ylipainohan on elimistölle rasite, tulehdustila. Yhteensä laihdun kuukaudessa noin kilon, aina en sitäkään. Kuulostanee hitaalta, mutta kilot ovat myös pysyneet poissa.
"Et ole keränyt ylipainoasi viikossa, miksi siis oletat menettäväsi ne kilot siinä tahdissa?", luin jostain lehdestä, aika hyvin sanottu. Olen painanut surkeimmillani 118kg. Nyt paino on 92kg ja olen tähän päässyt opettemalla paitsi kohtuutta, myös syyllistämätöntä asennetta ruokaan ja tervettä itserakkautta. Joskus on kausia, jolloin laihduttaminen ei nappaa; silloin keskitytään siihen ettei paino ainakaan lähde nousuun kiloa enempää. Toisinaan laihdun tuplatahdilla vähän aikaa. Kroppani on vielä ylipainosta ihan sekaisin, siksi tämä outo "menetelmä"...ylipainohan on elimistölle rasite, tulehdustila. Yhteensä laihdun kuukaudessa noin kilon, aina en sitäkään. Kuulostanee hitaalta, mutta kilot ovat myös pysyneet poissa.
vie kuin kolme tai neljä kuukautta.
jos meinaa järkevästi laihduttaa.
Ja vaikka ylikilot lähtisivät tuossa ajassa, niin kiinteyttämiseen menee ihan järkyttävän pitkä aika.
Joskus nelisen vuotta sitten onnistuin laihduttamaan ylikilot pois, ja sen jälkeen treenasin ja kiinteytin itseäni yli puoli vuotta, enkä saanut hääppöisiä tuloksia aikaan, olin ihan löysä ja selluliittinen sittenkin.
Saati nyt, kun olen uudelleen lihonut ja lössähtänyt ja taas vähän vanhempi niin menee varmaan pari vuotta, että saisin itseni bikinikuntoon laihtumisen jälkeen, argh.
ap
sai pullahtelevan napatyrän jota ei suostuttu leikkaamaan ennen runsasta painon pudotusta. Paino putos nopeasti kun vain otti itseään niskasta kiinni. Neljässä kuukaudessa lähti 40 kiloa ihan vain ruokavaliolla ja kevyellä liikunnalla. Oli ihanaa kuulla kun hän soitti innoissaan ja kertoi painon pudonneen viikossa neljä kiloa vaikka oli jopa sortunut pitsaan ja olueen viikonloppureissulla. Nyt useita kuukausia myöhemmin paino on pysynyt pudotetuissa lukemissa ja tyrä on leikattu. Ja mikä parasta, vaikka hänellä vieläkin on ylipainoa on hän paljon terveemmän näköinen ja oloinen.
Tsemppia ap:lle.
vie kuin kolme tai neljä kuukautta.