Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te eronneet olette tottuneet elämään ilman seksiä?

Vierailija
26.11.2010 |

Olen eronnut 4kk sitten, sen jälkeen on ollut yksi yhden illan säätö ja nyt olen tapaillut kuukauden verran harvakseltaan miestä, jonka kanssa seksiä on kun tapaamme. Mutta tapaamisia on harvoin.

Ihan hirveä panetus päällä, säännöllistä ja hyvää seksiä oli kuitenkin koko tuon kuuden vuoden aiemman suhteeni aikana.

Tottuuko tähän, vai pitääkö virittää suhteita. Yhden illan jutut eivät kuitenkaan kiinnosta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kauemmin olen ilman, sitä vähemmän sitä ajattelen.

Vierailija
2/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mitä kaipasin on suuseksi. Siis mullepäin ( :

Olin 7 vuotta yksin, jossa yksi neljän vuoden kuiva kausi. Ja minä olen ubersekstuaalinen nainen.

En vain halunnut/uskaltanut yhden illan seuraa. Nuorena näitä tapauksia oli kymmeniä, joten ei ollut minulle mitään uutta niissä. Ei vain huvittanut. Mutta kyllä välillä tuntui, että jokin kohta on lukossa.

Sauvalla ja omin käsin saa tyydytystä, mutta ei suukkoja, haleja, käsivarsia ympärille jne.jne.

Seksin puutteeseen ei kuole. Mutta kyllä se korpesi.

p.s. Ukkomiehiä olisi ollut jonoon asti minua avittamaan... Mutta en halunnut ukkomiessäätöjä. Ja ihan näitä kilttejä perheenisiä / :

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan sitä hellyyttäkin toki kaipaan. Masturbointi helpottaa pieneksi hetkeksi, muttei kyllä riitä lainkaan :/.

ap

Vierailija
4/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ilman seksiä tottuu elämään, kun vain elää. Pari ekaa vuotta ovat vaikeimmat, sitten helpottaa. Jaksamisia.