Saas nähdä lähteekö toi sikainfluenssa taas leviämään.
Sairastuneen lisäksi viidellä muulla samoja oireita. Eikös ne yleensä noista varuskunnista pääse vauhdilla leviämään?
Kommentit (29)
Sekvenssitasolla ne vertailut täytyy reaalimaailmassa tehdä.
virus ei kuulemma ole muuntunut. Mietityttää kyllä, et mistä se yks kaks tuonne varuskuntaan päässyt toi virus. Ei ole maailmaltakaan paljoa sikaflunssasta kuulunut. Alkaa jo epäilyttään että rokotteet sitä levittää, joten olisko rokotetulta huonekaverilta viruksen saanut? Onko tämä ihan hullu ajatus?
Mutta mistä yhden tartunnan perusteella tietää onko virus muuttunut, ei mistään.
elektronimikroskoopilla saa selvile ihmeellisiä asioita sillä voi mm verrata yhtä virusta toiseen.
aika ylimielisesti kumosit, ihan sen vuoksi että se oli iltalehdessä.
Mutta annetaanpa nyt olla, lue sinä uutisia miten haluat, minä luen sitä omalla tavallani. Uskon vaikka seiskaa, mikäli heidän tietolähteensä on luotettava. Sitähän ei voi tietää, että saako lehdistö väärää tietoa - vai ovatko tulkinneet saamaansa tietoa väärin.
Missä niin olen sanonut.
Leimannut en myöskään ole vaan kertonut siitä että ihabn kaikkea lukemaansa ei voi ottaa 100% faktana, aikaisemminkin on ko. lehdet julkaisseet väärää tietoa.tjooh, koska olen alalla. Sen vuoksi kehoitankin sinua hieman pohtimaan tuota suoraa leimaamista. Se mitä iltalehdessä kirjoitetaan ei välttämättä ole puppua, mikäli tietolähde mainitaan ja se on luotettava.
"viihdelehti". Lisäksi näitä "viihdelehtiä" lukiessasi kannattaisi hieman perehtyä TIETOLÄHTEESEEN, koska se usein sanelee, että mistä tieto on peräisin ja siten kertoo sen luotettavuudesta.
Voi jestas millaisia pässejä sitä nykyisessä informaatio maailmassa elääkin.
Sitä opetetaan nykyään ihan kouluissakin että lukemaansa infoa kannattaa kyseenalaistaa, varsinkin keltaista mediaa koskien.
Minähän en ole tällä alunperinkään mitään pahaa tarkoittanut
ivallisuutta vai "ylinokkelaa" käytöstä. Mikäli et tiennyt, niin ihan koulussakin opetetaan, että miten informaatiota tulisi ottaa vastaan ja kun itse asioita viestität, niin mitä kannattaa huomioda - jotta tulisi oikein ymmärretyksi ;)
Ehkä myös sitä miten henkilökohtaisesti asioita tulee ottaa.
ivallisuutta vai "ylinokkelaa" käytöstä. Mikäli et tiennyt, niin ihan koulussakin opetetaan, että miten informaatiota tulisi ottaa vastaan ja kun itse asioita viestität, niin mitä kannattaa huomioda - jotta tulisi oikein ymmärretyksi ;)
sinusta en niinkään tiedä
minä jatkan tässä uutisten pyörittelyä ;)
Missä niin olen sanonut.
Leimannut en myöskään ole vaan kertonut siitä että ihabn kaikkea lukemaansa ei voi ottaa 100% faktana, aikaisemminkin on ko. lehdet julkaisseet väärää tietoa.