Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpimät talvirukkaset 1,5-vuotiaalle

Vierailija
26.11.2010 |

Suositelkaa lämpimiä talvikintaita... Meidän 1,5-vuotiaalla pojalla on joka ulkoilureissun jälkeen ihan jääkylmät (ja punaiset) kädet. Ostin kaupasta muka hyvät ja lämpimät kintaat, (Hans Company tai jotain)joiden piti olla tuulen- ja vedenpitävät ja ties vaikka mitä...

Pitäiskö ostaa nahkaiset vai mitkä olis parhaat?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alle ruskovillan villalapanen, tämä todettu meillä lämpimimmäksi vaihtoehdoksi. Noissa nahkarukkasissa on se huono puoli että ovat niin jäykkiä ettei pieni lapsi saa tehtyä mitään ne kädessä.

Vierailija
22/24 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alle ruskovillan villalapanen, tämä todettu meillä lämpimimmäksi vaihtoehdoksi. Noissa nahkarukkasissa on se huono puoli että ovat niin jäykkiä ettei pieni lapsi saa tehtyä mitään ne kädessä.

Lenneäkin kokeiltiin mutta peukalopottiin palattiin,leikkaukseltaankin istuu paremmin lapsen käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten eräs huomio mammat!!!!

Mulla itsellä lakkas sormien ja varpaiden palelu kuin seinään kun hommasin itselleni säärystimet ja kämmekkäät :D

Juurikin Jouluna olin lasten kanssa ulkona 45min 20 asteen pakkasella.... Sormet paljaina... JA ne oli TÄYSIN lämpimät sisäle tultaessa. Mulla oli semmoset ohuet neulesormikkaat joissa ei ole niitä sormen päitä ollenkaan kja sen lisäksi vielä paksusta langasta kämmekkäät siinä päällä...

Uskokoon ken tahtoo, mutta näin on, että nilkkojen ja ranteiden extralämmitys pitää sormet ja varpaat lämpiminä :)

Mäkin luulin vuosia, että kengissä on vikaa ettei niin mpaksuja olekkaan että pystyis pakkasessa seisoskelemaan tunteja ilman että varpaat on tunnottomat, mutta säärystimet jalkaan housujen alle, kenkien päälle ja kyllä vaan siellä seisoo mielellään tuntikausia :D

Vierailija
24/24 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta ostetut Helmi Pitkänen -merkkiset karvavuorikintaat, jotka eivät olleet edes mahdottoman kalliit. Helppo lapsen pukea myös itse.