Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä? Mies luistaa tyydyttämisvelvollisuudestaan.

Vierailija
05.12.2010 |

Noh, olipas outo otsikko, mutta tilanne on tämä. En ole koskaan "pihdannut" seksiä. Ajattelen niin, että jos toinen tarvitsee huomiotani, niin sitä hän saa. Seksi ei ole minulle koskaan ollut keino käyttää valtaa.

On käynyt useasti niin, että itseäni on tehnyt mieli ja olen mielelläni ollut aktissa mukana. Mutta orgasmi sillä hetkellä ei ole tuntunut tärkeältä. Mies olisi jatkanut, mutta pyysin, että sovitaan homman jatkot seuraavalle päivälle. Tämä toimikin aikansa, mutta on lievästi alkanut ketuttamaan se, että mies unohtaa minut. Aika nöyryyttävää olla kaksi viikkoa ilman orgasmia, kun mies "unohtaa". Olenkin alkanut hoitamaan hommat yksin, siinäpä olkoon.

Kuten avautumisestani varmaan käy ilmi, minun nautinnoksi ei aina riitä pelkkä yhdyntä. Mutta kun olen puutteessa, niin pari minuuttiakin riittäisi. Uskollinen olen ja mieskin ensimmäinen, yhdessä olemme olleet kauan, lapsiakin on. Pitäisö opetella pettämään, mur! Niin, ja mies osaa asiansa eikä hygieniastakaan ole kiinni. Hitto, vielä isompi mur!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies muuten tajua. Se kuvittelee nyt, että kun sulle joskus sopi asiat niin, niin ne sopii aina. Sun täytyy sanoa että asiat on muuttuneet, sinäkin haluat seksiltä jotain. Kerro toiveistasi, ei se muuten voi tietää. Miehet on putkiaivoja.

Vierailija
2/2 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä seksiä on niinkin, että kummatkin saa.

Tuntuu jotenkin, että mies, ainakin minun mieheni, olisi todella sellainen putkiaivo, että kun kikkelillä on asiat hyvin, niin kaikilla asiat on hyvin. Mutta kun en halua vongata. Mulla on keinot itsekin, joten pitäis varmaan alkaa hoitelemaan joka kerta itse tarpeensa ja katsoa miten käy.

Minä kun naiivisti kuvittelin, että mies haluaisi pitää naisensa tyytyväisenä. Puheeen tasolla näin onkin. Ja kun vähään tyydyn, siis jos pakko on. Mies tietää, mikä toimii ja miten. Miten sitten oppisin pihtaamaan? Ettei hiprakassa mene itse vonkaamaan...

p.s. On sitä itsensä halvalla myynyt. Neitsyenä suhteeseen, kahden lapsen äiti, ei naimisissa ja silti tällaista tilittää. Ottakaa oppia. Ei näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla