Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpimät talvirukkaset 1,5-vuotiaalle

Vierailija
26.11.2010 |

Suositelkaa lämpimiä talvikintaita... Meidän 1,5-vuotiaalla pojalla on joka ulkoilureissun jälkeen ihan jääkylmät (ja punaiset) kädet. Ostin kaupasta muka hyvät ja lämpimät kintaat, (Hans Company tai jotain)joiden piti olla tuulen- ja vedenpitävät ja ties vaikka mitä...

Pitäiskö ostaa nahkaiset vai mitkä olis parhaat?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan parhaat. jesper Juniorista saa ainakin meilläpäin.

Vierailija
2/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käytössä nyt Reiman minitecin toppahanskat ja lämpimät kädet on ollu ulkoa tultaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut mm. Jonathania ja Lenneä ja molemmissa kylmät kädet näillä keleillä, siksi laitan alle vielä Ruskovillan villaiset lapaset (sileät, ei kutise).

Vierailija
4/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella Jonathanin teddyrukkaset. Ovat ne aika lämpimät ja muutenkin olen ollut tyytyväinen, mutta silti ollut viime aikoina kädet kylmät jo melko lyhyelläkin ulkoilulla.

Eli vinkkejä tuota lämpimämmistä kiitos meillekin.

t. toinen saman ikäisen äiti

Vierailija
5/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kädet vaan kylmettyy, kun eivät liiku vielä tarpeeksi ja istuvat kuitenkin aika paljon ehkä rattaissa...

Ensi talvena ei enää ole ehkä samaa ongelmaa.

Mutta siihen asti nuo Jonathanin teddyrukkaset, Lennen samanmoiset tai ElsaPitkäset on ollu meillä parhaat. Ja sitten sinne alle vielä villasekoite lapaset/sormikkaat.

Vierailija
6/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaskeleille ovat parhaat nahkarukkaset. Siis sellaiset aidot, jossa on sisäpuolella sen elukan karva mukana....käytönnössä kait lampaan.(Pinta on käsittelemätöntä, joten ei sellaiset normi rukkaset, joita voi jostain sittarista saada) Meillä on sellaiset ja toimivat! Ovat reilua kokoa, joten kun tulee vielä kylmempi mahtuu alle villatumppu. Ostettu muistaakseni joltain markkinoilta....

Vierailija
7/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut lämpimät. Niissä karvavuori. Niitä saa pienten parhaaksi web kaupasta.

Vierailija
8/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villatumput rukkasten alle, merkillä ei niin väliä. Ja katsot että eivät ole liian tiukat. Riittävästi vaatetta päälle muutenkin, villahaalari toppahaalarin alla auttaa käsienkin pysymiseen lämpöisempinä. Rattaisiin paksusti peitettä, ja kaikkein mieluiten lapselle lisää liikettä omilla jaloillaan!

Vierailija
9/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teddyvuori kintaat ja niiden alle olen laittanut äitini neulomat lapaset. Näin pysyy kädet lämpöisinä, vaikka kuopus istuu ulkona joko rattaissa (tai pulkassa) tai keinussa ja joskus laskee liukumäkeä (ei osaa vielä kävellä).

Esikoinen on puolsetaan kova liikkumaan ja touhuilee koko ajan jotain, mutta siltikin kädet ovat ilman noita lapasia kylmät.

Vierailija
10/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

villatumput siis täytyy laittaa lisäksi.

t. 5

Vierailija
11/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukkasia lapsella jolla aina silti kylmät sormet. Ei auta villalapaset alla. ELsa pitkäsen on ollut aika hyvät mutta ehdottomasti parhaat on aidot nahkarukkaset. Itse olen ostanut torilta joltain nahka kauppiaalta.

Ja lapsikin on jo 6v.eli ei ole siitä kiinni etteikö ulkona itse liikkuisi.

Vierailija
12/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on löytänyt ihan oikeat karvavuoriset rukkaset lapselle. Mä olen koko päivän metsästänyt sellaisia kaupungilta eikä mistään löytynyt. Aikuisille kyllä löytyi, muttei lapselle...mietin jo että täytyy ilmeisesti itse tehdä topparukkasten alle karvavuori, koska se kuitenkin on ehdottomasti lämpimin vaihtoehto. Mut torilta en ole hoksannut katsoa, pitääpä suunnata sinne. :)

Vierailija
13/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaat on karvavuoriset nahkarukkaset.

Vierailija
14/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä, jos joku tietää saako noita karvavuorisia pieniä rukkasia jostain muualtakin kuin torilta.

t. 5

Vierailija
15/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne alle tarvittaessa henkäyksen ohut villalapanen

Vierailija
16/24 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on löytänyt ihan oikeat karvavuoriset rukkaset lapselle. Mä olen koko päivän metsästänyt sellaisia kaupungilta eikä mistään löytynyt. Aikuisille kyllä löytyi, muttei lapselle...mietin jo että täytyy ilmeisesti itse tehdä topparukkasten alle karvavuori, koska se kuitenkin on ehdottomasti lämpimin vaihtoehto. Mut torilta en ole hoksannut katsoa, pitääpä suunnata sinne. :)

näin joulun alla on kaikennäköistä häppeningiä ja käsityömyyjäistä....

Vierailija
17/24 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultima thulen verkkokaupasta tilasin itselleni ja 2v lapselle nahkakintaat, joissa oikea lammaskarvavuori. Omat ovat todella lämpimät, mutta lapsen kädet on ollut kylmät näissäkin. Ovat kyllä pientä mitoitusta, vaikka tilasin lapselle koko nro 3, alle ei mahdu lapasia. Mutta aion tilata sieltä uudet ja isommat, sen verran hyvät ovat kuitenkin.. Tänä talvena ollaan kokeiltu myös rasavilin teddyvuorisia lapasten kera sekä reiman toppakintaita ja molemmissa kädet oli todella kylmät.

Vierailija
18/24 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä Elsa Pitkäsen hanskat päihittivät aidot lammasrukkaset.... Kaikkea on kokeiltu!

Vierailija
19/24 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta reima kiddo-rukkasten turkiksessa on puolet villaa.

Vierailija
20/24 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy mm. nahkaliikkeistä (laukkukaupat)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme