Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisissa junttifirmoissa on edelleen saunailta/ryyppäjäis pikkujoulut?

Vierailija
26.11.2010 |

Meillä on teatteria, stand up komiikkaa tms ohjelmaa + illallinen ja avec tietysti myös kutsuttuna.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa on monenlaisia juhlia ympäri vuoden enkä koe että mitkään niistä ovat sen juntimpia kuin toiset. Itsenäisyyspäivän aattona on isommat hyvin perinteiset ja hienot illalliset ohjelmineen ja puolisotkin mukana, kesällä on railakkaat koko päivän kestävät kesäjuhlat joissa grillausta, ohjelmaa ja ryyppäystä... Jossain vaiheessa vuotta yleensä myös kostea saunailta ja lisäksi ajoittain mennään pienehköllä porukalla ravintolaan syömään (ja joskus jatketaan baariin, joskus ei). Kaikki on olleet kivoja juhlia, kivalla porukalla on mahtavaa istua iltaa ihan rennostikin. Varsinkaan tiiviimpi pieni työporukka ei kaipaa välttämättä teatteria tai muuta fiiniä vaan vaikka rento pokeriturnaus hyvän illallisen jälkeen voi olla hauska.

En ole tiukkapipo mutta juominen ei kiinnosta, mitenkähän mahtaisitte suhtautua jos olisin firmassanne töissä.

Itse olen nyt äitiyslomalla ja minut on kutsuttu edelleen kaikkiin työporukan illanistujaisiin vaikken juo. Ei se ole mikään ongelma, ja viime kesäjuhlissakin oli useampia työkavereita jotka eivät juoneet joko ollenkaan tai vain pari kuka mistäkin syystä. Eihän nyt hauskanpito ole ryyppäämisestä kiinni! :)

Viime saunaillassa yksi työkaveri (joka joutui päivystämään seuraavana aamuna) oli kuskina ja ajoi pomon bemaria...

Vierailija
22/22 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellä on hyvin vähän aveceja, suurin osa ei ole varmaan edes kertonut puolisoilleen että avec-mahdollisuuskin olisi. Minä olen, koska on kuitenkin ihan selvä että mies jää kotiin hoitamaan lapsia, ei me yhtä aikaa voida bilettämään lähteä.

Kerran ennen lasten saamista otin miehen mukaan, ja se oli musta vähän huono idea. Ei pystynyt keskittymään kunnolla hauskanpitoon työkaverien kanssa, kun piti koko ajan huolehtia että onhan miehellä hauskaa näiden ventovieraiden keskellä, ja löytäähän se aina jonkun jonka kanssa jutella... Kun oman firman väen suurin kiinnostus joka tapauksessa on juhlia keskenään, eivätkä firman bileet kenenkään mielestä ole hauskimmillaan muiden ihmisten puolisoiden kanssa jutellessa.

Eikä siis kyse ole siitä että siellä paneskeltaisiin nurkissa, eihän siellä edes toisten huomaamatta voisi vaikka haluaisikin. Koko firma olisi paikalla seuraamassa miten käyt käsiksi kollegaan, hyi kamala...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla