Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia huutonetin vaatepaketeista?
26.11.2010 |
Kannattaisko alkaa selaamaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mä olen nyt muutaman ostanu ja olen ollu tosi pettyny. vaatteet huonompikuntoisia kuin mitä kerrotaan ja vaatteet on haissu homeelle. eri myyjiltä huusin. en kyllä enää huuda. lisäksi huomasin, että joukossa on sit sellastaki vaatetta jota en normisti ostaisi. muutaman ihanuuden takia ei kannata koko pakettia huutaa...