Miten itse pukeudut pakkasilla?
Kommentit (23)
Pitkähihainen ohut puuvillainen aluspaita+ pitkikset, 2 sukat, korkeakuluksinen fleece-paita, laskettelutoppahousut, toppatakki, paksu pipo, rukkaset ja talvigoret.
Tänään varmaan laitan:
Teknisen kerraston, fleece housut+paidan ja vähän ohuemmat toppahousut siihen päälle, toppatakin, pipon, rukkaset ja talvigoret.
Tuosta kun pakkanen kiristyy, niin lisään yhden paidan ja villasukat ja pidän laskettelutoppahousuja urheilu ja fleece kerrastojen kanssa.
Mä puin pakkasella villarintsikat ja housut. Ohut ruskovillainen kerrasto. Sit jalkaan polvimittaset itsetehdyt villasukat ja itsenikudotut tosi lämpimät villahousut sit poolovillapusero ja tämä on lämpimin vaate minkä tiedän paksu poolovillahaalari niiden päälle, napitus haaroista poolokauluksen päähän :) ja sitten pitkä paksu villatakki pyllyn alapuolelle alkaa oleen napit tiukilla rintojen kohdalla plääh😅 ja henkselitoppahousut puin koko komeuden päälle ei muuten taipunu enää paljo mihkään. Sitten miehen turkishaalarit vaan siihen päälle ni olipa ihmisillä hymyt herkässä ja haalaritki suorastaan soi päällä oli niin tiukat mut eipähän tullu kylmä 😊
villasillkkiset pitkät kalsarit ja kevyttoppahousut
villasukat ja talvikengät
pitkäselkäinen aluspaita (yleensä puuvillaa, mikä on teoriassa ihan väärin, mutta mua kutittaa useimmat muut kuidut, joskus villa-silkkiä mut se on hankalampi pestä)
pääällyspaita joko villapaita tai college tai muu
takki
hanskat
pipo/hattu
huivi.