Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söpöä: lapsi intoile eihan simona kun saa olla päiväkodin Lucia :)

Vierailija
26.11.2010 |

On tosi tohkeissaan ja ylpeä, hauskaa :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta äiti on paljon ylpeämpi kuin lapsi itse.

Tyttö vaan valitteli että se kruunu painaa ja kutittaa (olivat jo harjoitelleet esitystä).

Vierailija
2/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kuin kummituksella" :D

Mutta äiti on paljon ylpeämpi kuin lapsi itse.

Tyttö vaan valitteli että se kruunu painaa ja kutittaa (olivat jo harjoitelleet esitystä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistuskohtauksiin sanoisin, että itse ahdistuin lapsena kun valittiin Lucia-neito. Se kun oli aina pieni, siro vaalea söpö tyttö, josta kaikki tykkäs, kun taas itse olin iso, tumma, en mitään prinsessatyyppiä. Harmitti tuollainen lucia-juttu joka vuosi :(

Vierailija
4/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi, että Marian vaatteiden alta tulee vauva jne...

Alkoi vain mietityttämään, miten päiväkodissa tehdään noin :)

Vierailija
5/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttöni valikoitui lähinnä siitä syystä että osaa jo lukea sujuvasti. Lucia lukee pitkähkön runon esityksessä.

Eka vastaaja

ahdistuskohtauksiin sanoisin, että itse ahdistuin lapsena kun valittiin Lucia-neito. Se kun oli aina pieni, siro vaalea söpö tyttö, josta kaikki tykkäs, kun taas itse olin iso, tumma, en mitään prinsessatyyppiä. Harmitti tuollainen lucia-juttu joka vuosi :(

Vierailija
6/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytön tarhassa on vaan yksi toinen yli 5 v tyttö, ja hän pelkää esiintymistä. Jos yhtään lohduttaa niin tyttö on ikäisekseen pitkä ja tukka sellainen keskiruskea ;)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme