Söpöä: lapsi intoile eihan simona kun saa olla päiväkodin Lucia :)
Kommentit (6)
"kuin kummituksella" :D
Mutta äiti on paljon ylpeämpi kuin lapsi itse.
Tyttö vaan valitteli että se kruunu painaa ja kutittaa (olivat jo harjoitelleet esitystä).
ahdistuskohtauksiin sanoisin, että itse ahdistuin lapsena kun valittiin Lucia-neito. Se kun oli aina pieni, siro vaalea söpö tyttö, josta kaikki tykkäs, kun taas itse olin iso, tumma, en mitään prinsessatyyppiä. Harmitti tuollainen lucia-juttu joka vuosi :(
Kertoi, että Marian vaatteiden alta tulee vauva jne...
Alkoi vain mietityttämään, miten päiväkodissa tehdään noin :)
Oma tyttöni valikoitui lähinnä siitä syystä että osaa jo lukea sujuvasti. Lucia lukee pitkähkön runon esityksessä.
Eka vastaaja
ahdistuskohtauksiin sanoisin, että itse ahdistuin lapsena kun valittiin Lucia-neito. Se kun oli aina pieni, siro vaalea söpö tyttö, josta kaikki tykkäs, kun taas itse olin iso, tumma, en mitään prinsessatyyppiä. Harmitti tuollainen lucia-juttu joka vuosi :(
Meillä tytön tarhassa on vaan yksi toinen yli 5 v tyttö, ja hän pelkää esiintymistä. Jos yhtään lohduttaa niin tyttö on ikäisekseen pitkä ja tukka sellainen keskiruskea ;)
-ap
Mutta äiti on paljon ylpeämpi kuin lapsi itse.
Tyttö vaan valitteli että se kruunu painaa ja kutittaa (olivat jo harjoitelleet esitystä).