Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maha kovaksi orkun jälkeen

Vierailija
26.11.2010 |

onko normaalia? aina kun saan orgasmin niin maha menee ihan kovaksi :-/ rv 25+5, muutenkin oon saanut harjotussuppareita melkein joka päivä, joinakin päivinä useemmin kuin toisina. mietityttää vaan kun en muista et eka raskaudessa oisin saanut supistuksia ollenkaan (tai ainakaan näin selviä) ennen varsinaista synnytystä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin vatsa kovettuu orgasmin jälkeen. Tätä ei ollut ennen raskautta (nyt rviikkoja yli 30) ja mielestäni ehkä hiukan voimistuneet raskauden edetessä. Kyselin neuvolassa, mutta eivät tuntuneet huolestuvan siitä, joten olen antanut olla. Minulla ei muuten supistele lähes ollenkaan, eikä tämä seksin jälkeinen vatsan jännitystila ole niin epämiellyttävä, että siitä huolestuisin, koska levätessä menee ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla muuten on paljon supisteluja, niin ehdottomasti yhteys nlaan ja lääkärintarkastukseen - pare selvittää kuin jättää selvittämättä.

Vierailija
4/4 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa keskustelin harjotussuppareista, sanoi et siinä vaiheessa jos alkaa tulla säännöllisesti niin otan yhteyttä.

ärsyttää vaan kun ei voi hommien jälkeen nautiskella toisen sylissä tms kun pitää vaan makoilla maha pystyssä :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi