Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on isokokoisia huonekaluja:

Vierailija
25.11.2010 |

olen mitannut uuden ruokapöydän, ja olen varma että se mahtuu sopusuhtaisesti keittiöömme, eli siitä ei ole kyse.

Kysyisin, että onnistuuko mitenkään saada isoa ruokapöytää 100cm x 160cm sisään normaalikokoisesta ulko-ovesta, joka siis on 85cm kapea???

Heti eteisen puolella on 50cm leveä siivouskaappi kiinteästi asennettuna, joka ei tee asiasta helpompaa. Asumme kerrostalossa ylhäällä, joten ulkokautta ei pysty tuomaan. Pöytä on antiikkia, joten kovin mielelläni en kävisi jalkoja irrottamaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin menee sivuttain ovesta nippa nappa

Vierailija
2/4 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöytä käännetään kyljelleen ja sitten ujutetaan ensin etujalat ja sitten takajalat vähän pöytää kääntelemällä ovenkarmien läpi.

Normaali pydän korkeus on siis noin 90 senttiä, mutta kyllä se tulee ovesta läpi, koska jalkojen ei tarvi olla suorassa kulmassa oveen nähden vaan pöytää voi kääntää kantaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo oli hyvä pointti tuo korkeus, täytyykin huomenna soittaa liikkeeseen. Minä tässä jo pelästyin, kun naisenlogiikalla hätäpäissäni jo suunnittelin ties mitä kengottelua ja pujottelua...

Vierailija
4/4 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tavalla että pöytä käännetään kyljelleen ja sitten ujutetaan ensin etujalat ja sitten takajalat vähän pöytää kääntelemällä ovenkarmien läpi.

Normaali pydän korkeus on siis noin 90 senttiä, mutta kyllä se tulee ovesta läpi, koska jalkojen ei tarvi olla suorassa kulmassa oveen nähden vaan pöytää voi kääntää kantaessa.

ainakin, mitä mä oon nähny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi