Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lauantaina laskettuaika ja ukko meinaa vaan lähteä pikkujouluihin :(

Vierailija
25.11.2010 |

Se on ihan varma että ei tämä synny silloin kun esikoinenkin meni kaksi viikkoa yli. Että kiva sitten jos synnytys käynnistyy ja ukko on kännissä jossain pikkujouluissa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi minusta ihan kohtuullinen pyyntö, kun kyse on kuitenkin lasketusta ajasta. Eli voisi tarpeen tulla nopeastikin sinua hakemaan kotoa/seuraksesi kotiin plus pääsisi mukaan synnytykseen. Vaikka sinä pääsisitkin taksilla sairaalaan, niin mieshän ei sitten pääse synnytykseen mukaan päissään.

Jos siis aikoo lähteä selvin päin ja pääsee tarvittaessa nopeasti kotiin/sairaalaan, niin ei siinä minusta mitään ongelmaa ole.

Vierailija
2/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlimaan, vaikka olis se la. Ja esikoisen suhteen muuten teinkin niin :)

Sun mieskö sitten ei osaa juhlia ilman, että olis ympäripäissään? Eipä tietenkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos menisi, niin autolla ja pysyttelisi selvinpäin. Ja tämä ei ole ollenkaan kohtuuton vaatimus, että näin tekisi.

Vierailija
4/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi mennä, ihmettelen minä. Kai sillä on puhelin mukana, että voit soittaa jos synnyts käynnistyy?

Kyllä mun mies on saanut elää ihan normaalia elämää, ei sen ole tarvinnut sohvalla päivystää, että millon pitää lähteä.

Vierailija
5/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies voisi mennä jos lupaisi, että ei vedä kännejä. Kaikista viimeiseki mua kiinnostais jonkun ympärikännissä olevan urpon kanssa lähteä synnyttämään. Minusta nyt ei kamalan suuri vaatimus ole vaikka kerran joutuis jättämään koko pikkujoulut väliin. Joutuuhan se nainenkin.

Vierailija
6/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi mennä, ihmettelen minä. Kai sillä on puhelin mukana, että voit soittaa jos synnyts käynnistyy? Kyllä mun mies on saanut elää ihan normaalia elämää, ei sen ole tarvinnut sohvalla päivystää, että millon pitää lähteä.

Eiköhän ongelma olekin se, että aikoo ottaa alkoholia. Kyllä minustakin selvin päin voi lähteä, tai korkeintaan yhden ottaa, ei ne muuten päästä synnytyssaliin.

Vierailija
7/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta ;)Elämä on.

Vierailija
8/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mies on ihan itse ymmärtänyt jättää pikkujoulut väliin. Mun puolesta olis saanut mennäkin, tosin selvin päin. Sanoi menevänsä taas ensi vuonna. :)

Vierailija
9/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi mennä, ihmettelen minä. Kai sillä on puhelin mukana, että voit soittaa jos synnyts käynnistyy? Kyllä mun mies on saanut elää ihan normaalia elämää, ei sen ole tarvinnut sohvalla päivystää, että millon pitää lähteä.

Eiköhän ongelma olekin se, että aikoo ottaa alkoholia. Kyllä minustakin selvin päin voi lähteä, tai korkeintaan yhden ottaa, ei ne muuten päästä synnytyssaliin.

Voi vitsit teitä mammoja..

Vierailija
10/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies tulisi mukaan sairaalaan ja lapsella on joku muu hoitaja? Silloin asia on ok. Jos mies haluaa pikkujouluihin, niin sitten menee. Jos synnytys käynnistyy, niin sitten ei pääse sairaalaan, jos on juonut. Ei siinä synnytyksessä miestä kaivata...

Jos miestä tarvitaan esikoisen lapsenvahdiksi, niin sitten asia on ongelma. Siinä tapauksessa mies voi mennä pikkujouluihin, mutta selvinpäin.

Itsellä 3 lasta. Miehestä oli toisessa synnytyksessä lähinnä harmia (istui puoliunessa keinutuolissa), joten kolmannen kohdalla jäi kotiin lastenvahdiksi.

Vierailija
11/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti äijä lähti melontaretkelle laskettuna päivänä!!! No, ei tää kuopus silloin syntynytkään, vaan mistä sitä sillon tiesi - pikkasen ketutti jäädä ypönä himaan!!!

Vierailija
12/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kakkonen 1v10kk päästä juurikin laskettuna päivänä.

Vierailija
13/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä synnytyksessä miestä kaivata...

Mikä pakko se miehelle on olla kaikesta hauskasta pois. Kyllä synnytyksen voi hoitaa ihan ilman miestäkin, ihme tyyli nykyakoilla että tuostakin pitää narista, ehtii mies lastaan nähdä synnytyksen jälkeenkin.

Vierailija
14/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kukaan ole sitä vouhkaamassa, että miestä tarvittaisiin siinä synnytyksessä. Mutta jotkut ihmiset haluvat jakaa sen tapahtuman sen miehen kanssa. Ja jotkut miehet haluavat olla läsnä.

Tuskin tässä on kyse kuitenkaan mistään nykyakkojen ihmetyylistä. Taas ihme kommentteja täällä. Aika harva sitä oikeasti mies tai nainen haluaa, että synnytykseen tukihenkilöksi lähtevä on päissään juuri silloin kun pitäisi lähteä sairaalaan.

Vierailija
15/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jo oman osuutensa hoitanut eli tuikannut naisen paksuksi. Nyt on kyllä miehellä oikeus mennä ja rymytä niin kuin haluaa. Onhan se nyt ihan kamalaa jos joutuu vaikka yhdet pikkujoulut jättämään väliin akkojen kotkotusten takia. Ei ole miehistä touhua ollenkaan semmonen.

Vierailija
16/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

wanahaan ollu miehet tyhjänpanttina sairaalassa synnytystä seuraamassa. Nykynaiset on vaan sellasia nyhveröitä, että pitää ukon tulla joka paikkaan mukaan.

Vierailija
17/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tässä varmaan kukaan ole sitä vouhkaamassa, että miestä tarvittaisiin siinä synnytyksessä. Mutta jotkut ihmiset haluvat jakaa sen tapahtuman sen miehen kanssa. Ja jotkut miehet haluavat olla läsnä.

Tuskin tässä on kyse kuitenkaan mistään nykyakkojen ihmetyylistä. Taas ihme kommentteja täällä. Aika harva sitä oikeasti mies tai nainen haluaa, että synnytykseen tukihenkilöksi lähtevä on päissään juuri silloin kun pitäisi lähteä sairaalaan.

eiköhän se osaa pikkujouluissa toimia sen mukaan. jos vetää lärvit, vaikka tietää, että lähtö voi olla edessä, niin mahtaakohan silloin mukaan meno ollakaan miehen oma halu.

Vierailija
18/18 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin vauvan varpajaisiin kun oma laskettu aikani oli jo ylittynyt. Hyvin ymmärsi itsekin miten järjetöntä se olis ollut, matkaa sairaalaan kuitenkin yli 70km ja ekan synnytys meni nopeasti. Tosin miehen kaveri ei sitten ymmärtänytkään, ei tämä tuore isä mvaan toinen kaveri joka olis miehen kyydillä mennyt.