G: Mikä olisi sulle sopivin työaika?
Mulle ma-pe klo 9-15. Olis ihanteellinen perheen kannaltakin. Norjassahan tämäkin onnistuu helposti.
Kommentit (14)
Eli teen vuorotyötä, mutta käytännössä lähes pelkkää aamuvuoroa. Aamuvuoro on 6.30-14 eli aivan täydellinen. Vuorotyön ansiosta mulla on kuitenkin silti arkivapaita ja iltavuoroja silloin tällöin, mikä sopii mulle mainiosti, koska tuo sopivaa vaihtelua.
Lyhenetty ja liukuva työaika. Eli se mitä teen.
mutta muuten pidän eniten 11-19 vuorosta, tosin perheaika jää vähiin silloin, muttei sentään yhtä paljon kuin silloin kun pääsee ysiltä.
ja joo, tyytyisin myös pienempään palkkaan kuin maksimityöaikalainen.
nyt teen suunnilleen 9-15.30 . Tuo puolituntinen tulee siitä että haluan käydä lounaalla ja se on omaa aikaa. Teen siis 30 tunnin viikkoa (osittainen hoitovapaa).
kyllähän Suomessakin onnistuu 6 tunnin työpäivä lapsiperheessä, osittaisen hoitovapaan avulla. Kun parikin tuossa mainitsi, että "jos onnistuisi" T: 10
Teen nytkin kuutta tuntia päivässä (oma toivomus), mutta työajat vaihtelee 7-19 välillä.
Tai voi olla lyhempikin työaika, muuten ei kyllä riitä aika muihin asioihin. Ei elämä saa olla pelkkää työntekoa.
olisi kl.10- 17 tai 9-16.
Asun Norjassa,ja tyoaikojen suhteen ollaan tosi joustavia. Talla hetkella toissa 8-15.30 ma-pe mutta liukua voi tarpeen mukaan.
Ei tarvitsisi herätä kukonlaulun aikaan niin kuin nyt, kun työt alkaa 6.30. Ja noin lyhyt päivä olisi ihan huippu. Nyt mun työpäivät on 10-tuntisia.
Teen 8-14, koska mies vie lapset aamulla myöhemmin ja pääsen sitten aikaisin hakemaan. Mieluummin menisin ainakin näin talviaikaan vasta tuntia myöhemmin töihin, mutta onhan se mukavaa, kun pääsee aikaisin pois.
mutta 9-17 olisi ehkä mulle parhain. Harmi vaan ettei onnistu lasten päivähoidon vuoksi. :/