Mitä 30-40 v nainen haluaa joululahjaksi?
Kommentit (10)
oman asunnon
alusvaatteita
kengät
"omaa aikaa"
muumi pussilakanat
muumilaseja
muumikäsipyyhkeitä
Mutta tosiaan ne villasukat on aika ykkönen :)
Lepoloman&aurinkoa tai hemmotteluhoitoa (kasvohoidot, hieronnat...).
Etkö tuota nyt tiennyt? Se kuule kun napsahtaa 30-vuotispäivänä se karttapallohimo, niin siitä ei eroon pääse. Jos tarpeeksi sinnittelee, niin paria päivää ennen 40-vuotispäivä himo alkaa hiljalleen hiipua, eikä sen jälkeen enää palaa.
Lahjakortti hemmotteluun (hieroja tai kosmetologi).
Mua ei ainakaan henk.koht mitkään muumipyyhkeet kiinnosta, että riippuu kyllä ihmisestäkin...
haluaisin jotain seuraavista
- koru (kultaa, saa olla timantteja)
- alusasu tai lahjakortti alusasuliikkeeseen (huom, kauniin alusasusetin saa noin 200€:lla ja jos ostaa saman merkkiset alusvaatteet kuin naisella jo on niin oikean koon voi kurkkia kaapista:)
- lahjakortti hemmotteluun (hieronta, käsi- jalka- tai kasvohoidot)
ihan minulle itelle kunnon rentouttava lepoloma..
IPhone 4
Uusin PS tai Nintendo Wii ja siihen jotain kivoja pelejä, etenkin ne joissa on se liikkeentunnistin, olis kivoja
Koruja
Matkalahjakortti kahdelle (miehen kanssa) johonkin, mihin rahat vaan riittää. Vaikka edes kylpylään, mutta mieluummin Tukholman laivalle, ulkomaille johonkin kivaan kaupunkiin, tai rantalomalle.
Suihkusaippuoita
Jalkakylpylaite
Uudet lasketteluvehkeet
Itse tehtyä leivonnaista (hyvää)
Suklaata
Kirjoja (mieluiten uutta kotimaista, mutta kaikenlainen käy,tosin ensin kannattaa varmistaa kotihyllystäni, etten ole jo lukenut)
Hierontaan lahjakortti
Hammaslääkäriin lahjakortti
Tatuointiliikkeeseen lahjakortti
Ikeaan lahjakortti ;)
Guessin myymälään lahjakortti
Biancon myymälään lahjakortti
Kotisiivooja vuodeksi tms.
Uusi auto
Lottovoitto
Kihlasormus
Lapsilta itse tehtyjä villasukkia patalappuja tai mitä vaan mitä itse kykenevät tekemään
Mutta mä haluaisin Muranon-lasisen kattokruunun. ;-) Uusi käsilaukku tai rannekellokin kelpaisi, edelliset ovat rikki.