Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas kuultiin totuus miehen suusta

Vierailija
25.11.2010 |

Lapseni isä sanoi minulle, että minäkin olen kotona jo homehtunut 2 vuotta mitään tekemättä. Hän itse ei ole koskaan lasta hoitanut joten ei tiedä miten vaativaa erityislapsen hoito on (on monta lääkitystä, on terapiaa, lääkärikäyntejä, sairaalassa oloa), enkä tiedä tuleeko se vielä vuosiin edes helpottumaan. Syy tähän miksi olen vieläkin lapsen kanssa kotona on se että lapseni on leikattu monta kertaa ja sairastelee usein eli vielä ei ole päiväkodin aika, mutta ex-mies se ei ymmärrä että lapselle tällä hetkellä paras paikka on kotihoito.

Kyllä minuakin alkaa jo tympimään pikkuhiljaa tämä kotona olo kun lapsi ei ole ikinä missään muualla hoidossa ( ei edes tällä isällä joka osaa kyllä arvostella), mutta sekin aika koittaa kun minä pystyn menemään töihin. Tämä oli vaan tälläinen purkaus kun niin sieppaa välillä. Onko muilla kotona olevilla äideillä samoja kokemuksia??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tarkoittaa oikeasti. Ja ettekö ole enää parisuhteessa, kun puhut sinun lapsestasi? Jos ette ole, niin mitä väliä sitten miehen sanomisilla.

Vierailija
2/2 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanot miehelle että nyt hoidat, piste. Katsotaan sen jälkeen kuin sun olemista kotona haukkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme